czwartek, 10 czerwca 2010

"Koronkowe" sortery

"Małe jest piękne" - powiedzenie jak najbardziej prawdziwe, kiedy ogląda się na blogach wszelkiego rodzaju drobiazgi, zwłaszcza te haftowane. Czasem zastanawia użyteczność tych urokliwych maleństw, ale czy to jest w tym momencie ważne ? Misterność ich wykonania zachwyca i to się chyba liczy najbardziej.
Kiedy postanowiłam wyszyć jakiś drobiazg na upominek, znalazłam coś takiego...

sortery na nici
(przykłady znalezione w sieci, np.
TU)

A tu sortery wyszyte przeze mnie, jako upominek dla Penelopy (haft ecru na lnie, drewienka oklejone serwetką i zawoskowane)

12 komentarzy:

  1. Matko jedyna...zatkało mnie...widać, że talent to Wy chyba z mlekiem matki razem z Jasmin, żeście wyssały.
    Taki upominek jest poporstu nie do opisania...może kiedyś pozwolę sobie "oodgapić" pomysł, bo juz mi się wyczerpują wersje prezentów dla zaprzyjaźnionych hafciarek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to wymyśliłas prezent. Ależ to jest piękne, no dzieło sztuki :D Jestem pod wielkim wrażeniem!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się małe jest piękne, niezwykłej urody są Twoje sortery!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Och,jakie piękne!
    Mam schemat do tych koronek (tak mi się wydaje,że to właśnie te :-) )i od roku mam zamiar je wyhaftowac,ale póki co na zamiarach się kończy-ten brak czasu! Może Twoje sortery mnie zmobilizują...Serdecznie Cię pozdrawiam,Gosiu.Maja

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny "drobiazg" to maleńkie dzieło sztuki

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ perełki!!! Tylko tyle mogę z siebie wydusić.Po prostu mnie zatkało:)
    Miłego weekendu:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję ślicznie dziewczyny.
    Kinia odgapiaj śmiało, przecież ja też "zainspirowałam" się od kogoś innego.
    Maju, wzór pochodzi z obrazka, który składa się z kilku fragmentów różnych koronek.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosia ślicznie wszystko dobrałaś kolorystycznie, cudne sortery.

    OdpowiedzUsuń
  9. It is lovely!
    Kind regards,

    Beertje Zonn & Sonnja

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudeńka,jak to mówią małe jest piękne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesliczne! Eleganckie i delikatne ach.....

    OdpowiedzUsuń