piątek, 30 lipca 2010

Między krzyżyczkiem a krzyżyczkiem powstało takie oto różane pudełko.
Ten motyw róż spodobał mi się już dawno, ale dotychczas wykorzystałam go tylko na pisankach. Znalazła się jednak okazja i było mi bardzo miło, kiedy Monika, dla której jest to pudełko wybrała sobie ten właśnie motyw. Pudełeczko do Moniki dotarło, więc śmiało pokazuję również wam.


...................................

A jutro pora pakować się na dekupażowy sabacik u Ewy. Cały rok czekałam na to wyjątkowe spotkanie z dziewczynami. Ciągle zastanawiam się, co by tam zabrać ze sobą do zdekupażowania.... musi to być coś, co jest się w stanie zrobić między gadaniem, śmianiem się i po prostu bardzo miłym spędzaniem czasu... mam cichą nadzieję przemycić też małe haftowanko (to akurat ostatnio wzięło mnie najbardziej) :)

14 komentarzy:

  1. Gosia ja też mam zachomikowaną tą serwetkę w róże. Pudełeczko przepiękne, bardzo kobiece. W niedzielę o godz.(.00 albo koło tego bądź gotowa, jedziemy na Sabacik , hura!

    OdpowiedzUsuń
  2. och ja też mam ten motyw róż , bardzo go lubię ;-) Pudełeczko wyszło cudne! mam pytanie o tem malutki owalik na przodzie - jak powstał?

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełko prezentuje się bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Gosiu,ja "zląduję" u Ewy w niedzielę-też nie mogę się doczekac:-) Sama nie wiem,co zabrac z decu-pewnie jakies drobiazgi.Na pewno zabiorę xxx,więc pokrzyżykujemy sobie razem :-) Pozdrawiam Cię serdecznie,wzdycham na widok Twojego pięknego pudełeczka i do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czego bardziej zazdrościć pudełka czy wyjazdu?:):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka to radość oglądać takie cudo i mieć świadomość,że jest moje:)
    Udanego i owocnego sabaciku:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu!
    Cudna ta różana szkatułka,a te krzyżykowe róże jeszcze piękniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam tę serwetkę i też uwielbiam ją na białym tle. Róże są na niej takie nierzeczywiste, jak namalowane. Twoje pudełeczko to mistrzostwo świata, dopieszczone w każdym detalu. Zazdroszczę spotkania, bawcie się dobrze i oczywiście pokażcie potem efekty tej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję za wszystkie tak miłe komentarze:)
    Haniu, jeżeli chodzi o ten owal to jest po prostu drewniany element do wykonania biżuterii, a dokładnie kolczyków. Można je kupic na allegro lub w sklepach z "drewienkami" do decoupagu.
    Pozdrawiam wszystkich i do zobaczenia po powrocie z sabaciku.

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję! Tak się domyślałam, ale chciałam się upewnić -). Takie niby nic a dodaje niezwykłego uroku. Miłej zabawy i czekamy na fotorelację.

    OdpowiedzUsuń
  11. está muy linda
    besitos
    y buena semana
    c@

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosia pudełko jest śliczne, tez bardzo lubię ta serwetkę.
    Odwiedzę Was na sabacie w czwartek,przyjadę rowerem

    OdpowiedzUsuń
  13. szkatułka jest piękna:)ale ten fafcik zachwycił mnie jeszcze bardziej:)))cudny!

    OdpowiedzUsuń