czwartek, 7 kwietnia 2011

Skrzynka na sztućce

W końcu, po długiej przerwie rozłożyłam swój warsztat decu. Miało być malowanie, oklejanie, ozdabianie i co jeszcze nie wiem. Ostatecznie na początek wyszło tylko bejcowanie...
Na pierwszy ogień poszła skrzynka na sztućce.
Długo czekała na swoją kolej. Zrobił ją dla mnie tata koleżanki na wzór skrzynki wypatrzonej w sieci. Jak tylko ją zobaczyłam zapragnęłam taką mieć. Po drobnym remoncie kuchni znalazło się dla niej miejsce, więc od niej zaczęłam.
Pierwotna koncepcja skrzynki była zupełnie inna. Uchwyty w kształcie starych sztućców, które przypadkiem znalazłam w CASTORAMIE sprawiły jednak, że postanowiłam ją tylko pobejcować, postarzyć i dodać skromne reliefy. Dziś, kiedy stanęła na swoim miejscu, córka stwierdziła: "wygląda, jak ze sklepu !" :)
Jestem z niej bardzo zadowolona...



...............................................................................

Nie mogłam się oprzeć, żeby nie pokazać wa
m, jak wydoroślał mój Misza !


36 komentarzy:

  1. Super pomysł , piękna skrzyneczka

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Skrzynka rzeczywiście "jak ze sklepu" :O) choć chyba w żadnym nie spotkałam czegoś równie pięknego.
    A Miszka poprostu cudo...jak ja bym chciała takiego :O)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoj Misza jest identyczny jak moj Kiko ! A skrzynka jest imponujaca! Ladniejsza od sklepowych! Pa-Ag

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł uchwytami super. Bardzo fajnie wyszła skrzyneczka na sztućce. Piękny element dekoracyjny w kuchni.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Skrzynka jest piękna - faktycznie jak ze sklepu - i to drogiego!:) Misza uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skrzynka obłędna, ja nigdy w Castoramie nie widziałam tak fajnych uchwytów. Dla mnie nie wygląda jak ze sklepu ona jest stylowa.
    Piesek ma cudowny uśmiech, widać szczęśliwy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysl z ta skrzynka i uchwytami.)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę pomysłu, kapitalna skrzyneczka

    OdpowiedzUsuń
  9. Czarodziejka! Skrzynka powala na kolana i niżej:) Jakże miły oku przedmiot!

    OdpowiedzUsuń
  10. skrzynka jest po prostu świetena, nic dodać nić ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niemożliwa jesteś! Ta skrzynka, to dzieło sztuki. Jedyna w swoim rodzaju. Wspaniali pomysł i wykonanie. Znowu padłam. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna skrzynka!!! Gosiu Twoje prace powalają mnie niezmiennie na kolana:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zjawiskowa jest!!!
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. O.O jest cudna! rzeczywiście jak ze sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Skrzynka jest świetna! A te uchwyty strasznie mi się podobają. I widzę, że blogowiczki nie tylko mają wspólne zainteresowania, ale i rasę psów. Sporo jest nas z westami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gosia pędzę chwalić, skrzynka jest nietuzinkowa i przepiękna, miałaś rację że zostałaś przy bejcy , nic tu więcej nie trzeba z tymi uchwytami jest cudowna. Całuski

    OdpowiedzUsuń
  17. Obłędnie piękna:)świetnie sobie poradziłaś,bo rzeczywiście wygląda jak ze sklepowej półki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna ta skrzyneczka, bardzo podoba mi sie kolor bejcy. Fajna ozdoba sa te uchwyty, nic wiecej nie trzeba i jest elegancko. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna skrzyneczka.Te sztućce też widziałam w jakimś sklepie,ale wtedy nie miałam na nie pomysłu.Dziś pomysł mam,za to sztućcowych uchwytów nie.:-)Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale miałaś super pomysł.Wykonanie nie gorsze :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Co za pomysł z uchwytami....REWELACJA :) PODZIWIAM :)

    Zajrzyj do mnie na bloga

    http://arts-ooak.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniała dekoracja i schowek na sztućce!
    Napatrzyłam się u Ciebie na piękne prace :) nacieszyłam oczy! Piękne skrzyneczki, tace, bombki, jajka. Wszystko mi się ogromnie podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  23. skrzynka wyszła fantastycznie! Jest przepiękna!!! Gratuluję pomysłu i wykonania! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczna ta skrzynka na sztućce. Uchwyty rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię...do Ciebie zaglądać. Lubię..cieszyć oczy Twoimi pracami. Lubię...szalenie Twojego Miszkę. A uchwyty rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  26. ale bajerancka skrzyneczka. Też by mi się taka marzyła :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja pierdziuuuuu jakie To śliczne!! Gosia, ta skrzyneczk na sztućce to marzenie, moje marzenie!! Może chcesz taką dla mnie zrobić??:)) Prawda, że chcesz?:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Skrzyneczka ze sklepu to mało powiedziane - ja bym dodała: z najwyższej półki :)
    Misza kochany :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fantastyczna skrzynka na sztućce! Tym bardziej się mi podoba, że owe uchwyty mam na meblach w kuchni ;)

    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  30. Naprawdę całkiem fajna i udana skrzyneczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo stylowa skrzyneczka. Ja w domu nie mam takich dodatków, czego w sumie teraz żałuje

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Właśnie takiej skrzynki potrzebuję i jestem zdania, że to będzie mój kolejny zakup. Na tą chwilę dokupiłam jeszcze kilka różnych kompletów sztućców z https://duka.com/pl/jedzenie-i-serwowanie-potraw/sztucce/komplety-sztuccow/ więc mam nadzieję, że będę miała gdzie je chować i przetrzymywać.

    OdpowiedzUsuń