piątek, 6 maja 2011

Bratkowe candy !


Mam wielką tremę, ale postanowiłam ogłosić małe CANDY.

Trema jest co najmniej tak duża, jak ta, z jaką zaczynałam swoją blogową przygodę. Wtedy nie byłam pewna czy mój blog zostanie zauważony i czy znajdzie swoich sympatyków, teraz nie jestem pewna czy upominek, jaki przygotowałam dla Was spodoba się.
Nie jest to CANDY rocznicowe, bo pierwsza rocznica mojego blogowania już minęła, nie jest to też CANDY z żadnej innej okazji. Ot, tak po prostu ! W przerwie świątecznej naszło mnie na wyszycie tego bardzo kolorowego, wiosennego obrazka i postanowiłam, że będzie on upominkiem dla ... no właśnie ... jeszcze nie wiem dla kogo.
Lubię bratki za ich niesamowitą kolorystykę. Nie wiem czy są jeszcze jakieś inne kwiaty, które łączyłyby w sobie tyle barw :)

Bratki wyszyte są muliną DMC na aidzie 14. Tło jest podmalowane, co daje dodatkowy, ciekawy efekt. Rameczka (kupiłam gotową) kremowo - beżowa, postarzona przecierką; można ją postawić lub zawiesić.

Zasady są ogólnie znane.
1. wpis w komentarzach pod tym postem
2. zamieszczenie zdjęcia w bocznym pasku swojego bloga i zalinkowanie go
3. osoby nie mające bloga też mile widziane; proszę jedynie o podanie swojego maila
4. na chętnych czekam do dnia 1 czerwca 2011, do godz. 24.00

Zatem serdecznie zapraszam wszystkich chętnych !





78 komentarzy:

  1. Czyżbym była pierwsza?? Nie wierzę! Z przyjemnością stanę w kolejce po tego wiosennego cukieraska!
    Pozdrawiam
    Agata/bligu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze jak coć umiem sama zrobić, to zostawiam szansę innym, ale dosyć juz tych głupot. Pewnie nigdy nie wygrywam, bo mi żal, że ktoś przegrywa. :-)))
    Teraz zmieniam taktykę. Chce wygrać!
    Candydyję i już!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj- ustawi się długa kolejeczka-zobaczysz wkrótce:)Obrazek prześliczny, więc i ja z przyjemnością biorę udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wykonane i oprawione:)) Pewnie, że się zapisuję:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu,trema dobra ale w ogóle nieuzasadniona:))Masz się czym chwalic:))obrazek jest cudny:)))staję grzecznie w kolejce:)))była bym dumna gdyby mi się udało:)))już widzę dla niego miejsce:))pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny obrazek..prosze mnie ujac w losowaniu..serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam wszystkie twoje prace, więc z wielką przyjemnością się zapiszę na te piękne bratki :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam bratki, szczególnie żółte i niebieskie. Ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam - Maria

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj zapisuję sie a jakże :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne bratki! Już staję w kolejce !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny obrazek.Bardzo chętnie staję w kolejce. dorotanes@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne bratki, chętnie zapiszę się na Candy. Dziś są moje urodziny, może mi się poszczęści:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szybciutko zapisuje się po taki śliczny hafcik, oj coś czuje że wielgachna kolejka ustawi się do końca maja ;o)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny obrazek. Ja też bardzo lubię bratki, a dodatkowo fiolet to mój ulubiony kolor. Oprawa idealna. Nie mogłabym wprost się nie zapisać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne bratki więc staję w kolejce i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo piękny CANDY, znaku oczywiście się!

    link po lewej stronie
    http://zarazjuka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne bratki.Niestety nie mam szczęścia do Candy.Pozdrawiam doplos2@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne brateczki. Ustawiam się w kolejce, może będę miała szczęście.
    pozdrawiam
    www.kwiaty-z-krepiny.info

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie wezmę udział :)

    http://anek73.blox.pl/2011/05/Candy-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny hafcik!!!
    Zaczynam odprawiać czary aby to mnie się poszczęściło:)
    Pozdrawiam:)))


    monczer@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ja też bym z chęcią przygarnęła te przepiękne bratki :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dużo chętnych to ja też poproszę :)
    http://irenka-prawiecaaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Znajac twoja zlota raczke i patrzac na te bratki, trudno byloby nie skorzystac z takiej okazji, wiec z checie sie zapisze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piekny !! Moze bede miec szczescie ?! Ag

    OdpowiedzUsuń
  25. O jakie sliczne bratki.Uwielbiam Twoje prace i z checia sie zapisze na taki sliczny obrazeczek
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. oj, zacieram łapki na samą myśl, że te bratki mogłyby być moje!

    Bloga co prawda posiadam, ale zastrzegłam go niedawno, więc zostawiam adres
    iksinska@gazeta.pl

    ach, ach, może mi się poszczęści!
    taki rarytas w zasięgu ręki....

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudo! Zapisuję się licząc, że posmakuję tego słodyczka :) Serdeczne uściski

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny ten obrazek! Zapisuję się w kolejce chętnych i liczę na szczęście:-)) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Z ogromną nieśmiałością się zapiszę na te cudne candy, szczególnie, że haftować wcale nie umiem.
    Ciepło pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Dzień Dobry po raz pierwszy. Nie ukrywam, że trafiłam do Ciebie poprzez candy. Ale jak tu już jestem to na herbatę będę wpadać, dobrze? Zapraszam na candy do siebie www.paciaciakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Mieć coś takiego od Ciebie...marzenie, więc próbuję. Zapraszam do siebie na candy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pożądam.... lubię brateczki, piękne.

    OdpowiedzUsuń
  33. Przyznam szczerze, że jestem zaskoczona ilością chętnych do zabawy :) Bardzo mnie to cieszy, bo candy stało się również okazją do poznania nowych osób. Zapraszam jeszcze...czasu na zapisy jest baaaaardzo dużo !

    OdpowiedzUsuń
  34. I ja zgłaszam się do zabawy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com
    Zapraszam na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  35. Obrazeczek piękny!
    Staję w tej długaśnej kolejce pełna nadziei ;)
    Zapraszam również na swoje Candy :)
    jewellerybyagnieszka.blogspot.com
    Pozdrawiam
    Ineska

    OdpowiedzUsuń
  36. Gosiu,ja już chyba wyczerpałam limit na wygrywanie Candy,ale obok Twoich bratków nie mogę przejśc obojętnie:-)))Są przepiękne,a na dodatek-TWOJE ,więc ...zapisuję się!
    Pięknie Ci dziękuję za ten rok pełen wzruszeń,przemiłych wrażeń i dobrej energii,jaką mogę czerpac z Twojego bloga.Jesteś Artystką przez ogromne A ! Życzę Ci wszystkiego dobrego-stu lat blogowania:-))) , pięknych haftów,wyjątkowych kolorów nici,cudownych motywów do decoupage i niekończącej się weny twórczej.Wszystkiego dobrego,Maja

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne są te Twoje bratki,chętnie się nimi zaopiekuję:)ja uwielbiam je suszyć,potem przez kilka lat można się nimi cieszyć...pozdrawiam!
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. cudowne bratki...uwielbiam kwiatki , i nie tylko haftowane...a nóż , widelec się uda...;-)
    pozdrawiam serdecznie :-))

    OdpowiedzUsuń
  39. Wspaniały haft, ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Zakochałam się w Twoich bratkach! Oczywiście muszę się zapisać, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. bratki są świetne!!! z chęcią sie zapiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Gosiu piękne brateczki!!!!! stoję w kolejeczce i zapraszam do mnie na nowalijki wiosenne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Jakie śliczne bratki! Zapisuję się koniecznie :-)
    Pozdrawiam słonecznie :-)
    sarmatixart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo mi milo poznac:):)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja również staję w kolejce. Pozdrawiam, Aga agadomska1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Witam. Cudowne te bratki!!!! Wiele cierpliwości i zręczne ręce stworzyły ten uroczy obrazek. Gratuluję!

    m68rowicka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. z przyjemnością się zapiszę:)
    pozdrawiam;)
    magdalenas7000@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Przepiekne bratki :)
    Chetnie stane w kolejce!
    pakma24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Mojego komentarza nie zeżarło bo go tu nie było. Z powodu awarii blogera wcale nie widziałam twojego wpisu! :-(
    A kto by nie chciał takich cudnych, TWOICH bratków. Ja w każdym razie bardzo chcę :-)
    Więc grzecznie ustawiam się w kolejce.
    monho@neostrada.pl
    A informacje o Candy tu:
    http://monho.multiply.com/journal/item/70/Candy_u_Gochy.

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudo! Ustawiam się w kolejce! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Przepiękne... ustawię się grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Przeeeeśliczny, z wielką chęcią i nadzieją zapisuję się w kolejeczkę. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Dla mnie tez piękne;)chętnie je przyjmę;)
    skandynawska.indianka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. przepiękne, ustawiam się!!!
    http://eesophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Bratki dla takiej jak ja fajnej babki.

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  56. Oczywiście grzecznie staję w kolejce i zapraszam na moje Candy: handmadebizutki-karolcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Też się ustawiam po te słodkości, choć już widzę mnóstwo gości.

    OdpowiedzUsuń
  58. Witaj Gosiu! Dziekuję jako nie blogujaca jeszcze za zaproszenie. Bratki sliczne. Moze szczęście dopisze? Grażyna. gaga1957@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja również kocham bratki. Zawsze podziwiałam takie obrazki :)
    Może mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  60. ..piękny obrazek, zapisuję się na to słodkie candy:)
    aniajohn@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. spróbuję i ja. Bratki, Bratki

    OdpowiedzUsuń
  62. I ja jestem chętna, więc staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  63. Bratki to najpiękniejsze kwiaty... Zapisuję się więc. ardnaskela8@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. Bratki cudnie się prezentuję w takiej ramce. Chętnie je przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  65. Chętnie przywłaszczę sobie te brateczki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  66. o raany, bratki są przepiękne. nie wiem, skąd ta trema :)

    http://hendmejdowemiszmasze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Bratki są cudowne.Zapisuję się w kolejkę.

    OdpowiedzUsuń
  68. Witam! Kwiatuszki bardzo mi się podobają więc i ja przyłączam się do dłuuugiej listy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  69. cudowne candy!
    dopisuję się... :D i czekam niecierpliwie na wyniki!

    OdpowiedzUsuń
  70. Oj... Uwielbiam bratki więc cieszę się, że trafiłam na Twoje candy.. i mam nadzieję, że zdążyłam...

    Pozdrawiam serdecznie... :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Piękna praca, nietuzinkowa. Bardzo żałuję, że nie zdążyłam, ale będę kibicować wszystkim, biorącym udział. ((:
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń