poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Okuninkowe prace cz. I


O Okuninkowym sabacie czarownic już było, więc wypada teraz pokazać, co takiego w wyniku dekupażowych czarów spod moich rąk wyszło.
Jako, że traktuję te spotkania przede wszystkim towarzysko, nie powstało nic skomplikowanego. W tak miłym towarzystwie, pośród rozmów, żartów, itp. nie jestem w stanie się skupić, a nawet nie chce mi się po prostu. Ważniejsze jest dla mnie bycie razem a "praca twórcza" jest tak trochę przy okazji. Tu mam nadzieję, że Ewa, organizatorka naszych spotkań nie pogniewa się za moje słowa :))
Na początek zatem pudełka na płyty CD. Papier i kolorystyka nawiązuje do mojego osobistego kufra i szkatułki.
Poniżej herbaciarka. Pomimo wielu już chyba prac z tym motywem bardzo chciałam ją zrobić, bo po prostu ta serwetka podoba mi się i uważam, ze idealnie pasuje na taki przedmiot.


Kolejne prace w następnych postach Pozdrawiam i uciekam od komputera, bo przyszła właśnie burza !



13 komentarzy:

  1. piękne pudełka CD , a herbaciarka urocza

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu, całkowicie podzielam Twoje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. hihi... komentarz mi przedwcześnie poleciał.
    A chciałam jeszcze dodać, że uważam, że i tak dużo zrobiłaś. W tak doborowym towarzystwie jakoś przyjemniej obijać się i beztrosko chichrać się i cieszyć spotkaniem dziewczyn podobnie pozytywnie zakręconymi.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. ...no i sorki za te błędy. Cóż, świętująca jestem wciąż ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również lubię motyw serwetki tea time :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu,ja też na zlotach "się obijam"pracowo,ale bardzo lubię udzielać się towarzysko,poza tym zawsze dowiem się czegoś nowego,poznam jakąś nowa technikę,a to jest cenniejsze niż wykonanie 100 prac:))))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie gniewa się nie, zresztą podzielam zdanie. Już zaczęłam robić rachunek sumienia ........
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. W ciekawych odcieniach są pudełeczka na Cd; podobają mi się i zastanawiam się kiedy wreszcie ja chwycę pędzel i serwetkę w dłoń. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmm, w moim stylu - śliczne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie prace prześlicznie sie prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Herbaciarka jest prześliczna. Bardzo lubię takie wzory.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziedzina...w której czuję się ,jak dziecko we mgle ;)
    Pozostaje mi podziwiać...i wzdychać:)
    Piekna herbarciarka!
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń