piątek, 25 listopada 2011

Orientalnie cd...

Znowu na moim blogu gości wyszyta przeze mnie gejsza. Teraz już w całym rynsztunku, czyli w oprawie.
Nie zawsze to, jak wyobrażam sobie oprawienie swojego haftu jest możliwe do zrealizowania. Ale i tak miejsce, gdzie oprawiam swoje prace ma największy wybór ram i sama usługa jest bardzo profesjonalna. Zatem choć nie tak miało być, to i tak jestem zadowolona z efektu końcowego. Moja siostra, dla której wyszyłam tę gejszę też !

Tutaj jeszcze w moim mieszkaniu...
Tutaj w miejscu przeznaczenia (sypialnia mojej siostry). Moim zdaniem bardzo się tu wpasowała...
Skoro o sypialni mojej siostry mowa, to znowu pochwalę się za nią !
Pisałam już KLIK, że moja siostra pięknie szydełkuje, ale też pięknie maluje (rzadko jednak wykorzystuje ten talent). Łóżko, które widzicie poniżej pomalowała sama, dopasowując je do dwóch posiadanych już, orientalnych stoliczków. Moim zdaniem zrobiła to genialnie :) Zobaczcie same !




Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze !!!

17 komentarzy:

  1. Piekna gejsza.Haft jest mistrzowski.Jakos zatesknilam za xxx jak patrze na ta slicznotke.Na razie tone w bombkach i na xxx brak mi czasu.Poswietach nie bede nic robic tylko xxxx.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow wow gejsza super ale malunki na lozku tez rewelka :) jestem pod wrazeniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu,witaj,piękna Gejsza i ślicznie oprawiona.Doskonale pasuje do klimatu sypialni Twojej Siostry.Jej dzieła podziwiałam kiedyś u Jaśmin.
    Serdecznie Cię pozdrawiam,Maja

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna rama. Jasmin nigdy nie pokazywała swoich talentów w tym zakresie. Łóżko cudowne.
    Pozdrawiam Was obie.

    OdpowiedzUsuń
  5. jeny nawet nie wiadomo co pisać CUDA.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  6. Sypialnia jak marzenie...gejsza mnie zauroczyła...niezwykły klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, tylko tyle mogę w tej chwili powiedzieć.
    I jak tu później spać spokojnie w zwykłym łóżku. Gejsza rewelacyjnie wkomponowała się w całość.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obraz pięknie prezentuje się nad równie ślicznym łóżkiem.Widać że zdolności i talent mają wszystkie siostrzyczki.Pozdrawiam dorotanes

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję za wszystkie miłe komentarze i dodaję malutkie sprostowanie:obie z Jasmin mamy jeszcze jedną siostrę, Irenę, która niestety nie ujawniła się jak dotąd w blogowym świecie i to właśnie dla niej wyszywałam tę gejszę i to jej sypialnia. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale widzę ,że obie siostry bardzo zdolne:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniala gejsza, piekne lozko pomalowane przez siostre...faktycznie gejsza w ramach idealnie wkomponowala sie w sypialnie siostry..pozdrawiam milo .)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko tak pięknie się zgrało:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gejsza cudna i piknie oprawiona wprawia człowieka w zachwyt. A Irenę to nigdy nie namówimy do miłości do komputerka. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna gejsza rewelacyjnie pasuje do równie pięknej sypialni siostry. Pogratuluj jej talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gejsza cudowna, po prostu brak słów. A wasze relacje siostrzane do pozazdroszczenia ;-))

    pozdrawiam ciepło
    hania

    OdpowiedzUsuń