niedziela, 26 sierpnia 2012

Biżuteryjnie


Dodam dzisiaj jeszcze zdjęcia biżuterii, która powstawała w tzw. międzyczasie. Jest ona zarówno w kolorze starego złota jak i srebra, w większości wisiorki, ale też dwie bransoletki. Troszkę się tego uzbierało...

Jak nie trudno zauważyć ciągle nie mogę znaleźć czasu na zrobienie biżuterii haftowanej. Pozostaje mi na razie podziwiać ją na innych blogach, np. CYBER JULKI

Teraz pozdrawiam was serdecznie, a jutro "ostatnim rzutem na taśmę" wyjeżdżam na aż 4-dniowe wczasy :), których w tym roku miało nie być !

 

13 komentarzy:

  1. Tworzysz piękną i gustowną biżuterię! Trudno byłoby mi wybrać który wisiorek najbardziej mi się podoba. Wielki buziak!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie piękne ale mi najbardziej podchodzi ten na ludowo.Mój styl.Życzę udanych''wczasów''.wypocznij przed powrotem do pracy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna biżuteria, ja nie mam daru do robienia biżuterii, nie potrafię, a Ty tak pięknie połączyłaś te wszystkie elementy , te łączniki kwiatowe, po prostu śliczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękna biżuteria - najbardziej podoba mi się z kameą i różą ale bransoletki też cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu , biżuteria śliczna! Miłego wypoczynku Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne są te z kameą :-)
    Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Biżuteria przepiękna. Podoba mi się wszystko bez wyjątku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, czy haftowane, czy nie i tak Twoje wytworki są czarujące :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosiu, dekupażowe prace śliczne, biżuteria także, zwłaszcza ptasi wisiorek.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogłabym wszystko zagarnąć i codziennie chodzić z innym wisiorkiem, piękne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam swobodę komponowania! Nie wytrzymam, muszę spróbować podobnych wisiorów!

    OdpowiedzUsuń