piątek, 15 marca 2013

Na przekór zimie

Takiej zamieci śnieżnej jak dziś nie przeżyłam już dawno, może nawet wcale. Rano, gdy wychodziłam do pracy oczy moje ujrzały furtkę zasypaną do 2/3 wysokości, ledwo przebrnęłam lasek, przez który na skróty chodzę do pracy. Do tego potworny wiatr i śnieg kłujący jak igły. Szkoła niemalże pusta. Większość uczniów dojeżdża z okolic, więc nie było to dziwne. Z powrotem było tylko gorzej... Makabra ! Może jednak uparta zima wysypała się już na dobre i pozbyła się resztek mrozu !
Mając taką właśnie nadzieję, na przekór temu, co się dzieje za oknem pokazuję bardzo kolorowe, bardzo wiosenne pisanki - stokrotkowe wydmuszki gęsie oraz wydmuszki kacze w mini wiosenne kwiatuszki (szczególnie te drugie wyglądają jak porcelanowe).

Otrzymuję od was bardzo dużo komentarzy. Przybywają też nowi obserwatorzy. Jest mi zatem niezmiernie miło z tego powodu. Dziękuję i życzę jak najrychlej pogodnych dni, takich jak te kolorowe jajeczka :)

19 komentarzy:

  1. Te ostatnie trzy jajeczka w drobne kwiatuszki wygladaja jak z firmy W&B , slynnej na caly swiat z pieknej porcelany.Gratuluje Ci pomyslu ale musze przyznac ze w poprzednim poscie tez byla Francja-elegancja..Sliczne sa Twoje prace .Pozdrawiam ,)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne wiosenne jajk.
    Niech odczarują tą wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dołączam się do życzeń o pogodne dni:)
    Te cudne jajeczka obowiązkowo je przywołają.
    W pełni zgadzam się z komentarzem Alicji.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu.Takie kocham calym sercem.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zwykle piękne prace! ja już ostatnio wychwalałam Ciebie i Twoje siostry mężowi i znajomym bo takie zdolności są niezwykłe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coraz to nowe piękności! Przeurocze są!

    OdpowiedzUsuń
  7. Te ostatnie w drobne kwiatuszki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne wiosenno-kwiatowe pisanki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne! rzeczywiście te w małe kwiatuszki wyglądają jak porcelanowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie uliczne bez wyjątku , u mnie też zima trzyma ..

    OdpowiedzUsuń
  11. Drugi wzór pisanek bardziej mi się podoba. Ta drobnica jest taka pocieszna i wiosenna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne pisanki, prawdziwa wiosna u Ciebie...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne jajeczka:)))u nas w piątek tak zasypało śniegiem:)spadło w nocy około pół metra:))rano nic nie odśnieżone,masakra:))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne te stokrotkowe pisanki! :)

    Pozdrawiam serdecznie z zasypanych śniegiem Mazur,
    E.

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacja!Podziwiam Ciebie jak pięknie umiesz zrobić decu na jajkach,zresztą na wszystkim.Te jajka w drobne kwiatki są cudowne...Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne wiosenne pisaneczki! I...nieziemsko wylakierowane :-) Chwalę tez cudowny haft i talerze-podkładki z następnego wpisu :-) Przepiękne! A reliefowa koronka mmmmmm.... :-)
    Pozdrawiam serdecznie,Gosiu
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne te pisanki! Jako laik zapytam, czym one są polakierowane, że tak się pięknie błyszczą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie pisanki lakierowałam lakierem akrylowym firmy FLUGGER połysk, czyli nr 70

      Usuń