czwartek, 21 marca 2013

Pierwszy dzień wiosny !

Dzisiaj pierwszy dzień kalendarzowej wiosny ! Tak chciałoby się już ciepełka, kwiatków, śpiewających ptaszków i słońca przede wszystkim ! Nie ma tego za oknem, więc cóż, postanowiłam sama sobie zrobić odrobinę wiosny. Oto mój wiosenny wianek. Tylko na potrzebę zdjęć powiesiłam go w kuchni. Docelowo będzie w korytarzu. Przy okazji widać witrynę z niebieską porcelaną.

Dodaję jeszcze dwa jajeczka. Nie mogłam się oprzeć tym motywom, więc zrobiłam dla siebie pisanki w stylu pałacowym trochę, perłowe (seledynek z odrobiną różu), zdobione reliefami. Wyszły bardzo szkliste, więc bardzo trudno było mi zrobić zdjęcia.


W kolejnym poście będzie jeszcze spora garść pisanek. 
Zapraszam !

8 komentarzy:

  1. Wianek na drzwi to faktycznie dobry pomysl by powitac wiosne..ciekawa jestem tej niebieskiej porcelany..malo widac a ja uwielbiam porcelane a i zbiory mam pokazne..jajeczka sliczne tematyka obrazka fajna..faktycznie ,takie dostojne jaja.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny wianek, jajka - jak zawsze - wysoki standard i połysk. Piękną masz tę kolekcję porcelany zasiloną, jak widzę, również osobistymi pracami. Bardzo podoba mi się sama witrynka w stylu art deco (jeśli mnie wzrok nie myli :) Z przyjemnością oglądam Twoje pisanki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny wianek, a pisanki powalające, cudne wzory i mistrzowskie wykonanie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pisanki:))czekam na cd:)w tym okresie jajek nigdy dość:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wianek wspaniały!Muszę na drugie swięta coś w tym stylu wymodzić.A jajka to już perfekcja w Twoim wykonaniu.Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne pisanki i wianuszek, a kredensik prezentuje się wspaniale i widzę że kolekcja się powiększa.Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. If you are among those People who need to invest
    their money in something tangible in Uganda Don. Analysts
    predicted a price correction in the Chennai Real Estate market but prices have remained
    stable for apartments and villas, the only way for
    prices of land to go down is to move further away from the city, the only
    option for developers right now looks to be to develop integrated townships
    where work places and residences can be developed simultaneously,
    the concept of living inside the city to work
    might just change over the next few years. Simple definition:
    Buying property and reselling quickly, hopefully for a great
    profit.

    My web site :: asunto Vuokraus helsinki

    OdpowiedzUsuń