niedziela, 17 marca 2013

Znów niebieski


Obiecałam, że oprócz pisanek w najbliższym czasie pokażę coś jeszcze. Otóż po troszku dopieszczam swoją kuchnię ( mam tu na myśli tylko detale - reszta czeka na lepsze czasy ), więc przerobiłam drewniane talerze, które służyły mi jako podkładki pod talerze. Po raz pierwszy talerze te ozdobiłam zaczynając swoją przygodę z decoupage, były w żółtym kolorze z motywami słoneczników. Niestety ta pierwotna wersja nie nadawała się moim zdaniem do pokazania :) Teraz talerze - podkładki musiałam dostosować do chwili obecnej i oczywiście musiały się na nich znaleźć niebieskie motywy. Z toile nie chciałam przesadzać, więc padło na kwiaty i reliefową koronkę. Mnie efekt zadowala !
 
 Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego wieczoru !

18 komentarzy:

  1. Gosiu te podkładki są rewelacyjne. Po prostu cudne... Mam nadzieję, że już niedługo zobaczę je w realu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie! Oj pasowałyby do mojej kuchni , bardzo! Tylko te reliefy ... nie umiem tego robić.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszcze tych rowniusienkich i bardzo efektownych reliefow. Bardzo bym chciala umiec takie robic...Moim zdaniem wzbogacilas swoja kolekcje Toile bez przeladowania. Mnie sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reliefy wykonane są oczywiście przy pomocy szablonu ! Takich równiutkich odręcznie w życiu bym nie zrobiła :)

      Usuń
  4. Tak ślicznie odnowionymi talerzami można zmienić kuchnię.Tez się zastanawialam jak te reliefy zrobilaś tak równo a to przy użyciu szablonu....Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Juz chcialam napisac, gdzie je kupilas..ale jak cierpliwie doczytalam do konca to juz wiem ze takich slicznych rzeczy sie nie kupuje,,trzeba sobie samemu zrobic,,piekne.)

    OdpowiedzUsuń
  6. Liczy się pomysł i wyczucie smaku.
    I powstają piękne, jedyne takie, śliczne podkładki .

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałaś świetny pomysł:))właśnie szukam takich talerzy-podkładek na święta i podsunęłaś mi fajny pomysł:)))wykonanie perfekcyjne:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Очень нежные и красивые. Рельефы выполнены ювелирно!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko zadowala? Są przepiękne...

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosia już dawno nic mi się tak nie podobało, podkładki są rewelacyjne , delikatne i niesamowicie pasujące do reszty, nie wspomnę o przepięknych zdjęciach które piękny efekt potęgują.Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. wow...przeglądam Twojego bloga i natrafiłam na te talerze- przepiękne są. Pierwsze wrażenie robią jakby były z porcelany.

    OdpowiedzUsuń