poniedziałek, 6 stycznia 2020

Lustrzane serduszka

Tak jak obiecałam dziś pokazuję kolejne ozdoby z efektem lustra - serduszka. Tym razem preparat gdzieniegdzie użyłam nieco niedbale, aby uzyskać efekt starości. Wykorzystałam też biżuteryjne dodatki ("złom" biżuteryjny jak widać jest bardzo przydatny), błyszczącą pasmanterię i gniecione kokardki do wykończenia. Jak widać połączyłam srebro lustra ze starym złotem. Wyszło trochę barokowo... dla mnie super...


Dla zainteresowanych efektem lustra podaję namiary na preparaty i gorąco polecam:


Dziękuję za odwiedziny, bardzo miłe słowa i zapraszam gorąco na jeszcze. Zostały mi do pokazania jeszcze inne ozdoby :)

6 komentarzy:

  1. Wspaniałe serduszka.:) Moimi faworytami są to z damą i to z różową kokardką. Bardzo dziękuję Gosiu za odpowiedź. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu ależ cudne te serduszka z tym "złomem" biżuteryjnym, bardzo mi się podobają, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne serduszka:))podsunęłaś mi pomysł :)muszę poszukać preparatu,bo różnych złomków mam trochę:)))a efekt jest niesamowity:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Samo lustrzane odbicie wydaje się dość zimne, dlatego według mnie te dodatki i kokardki to idealne rozwiązanie. Wspaniale Ci wyszły te serca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne serduszka, pomysłowe i bardzo klimatyczne. Zgadzam się, że są super. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt lustra fenomenalny, klimatyczne bombki.

    OdpowiedzUsuń