sobota, 11 kwietnia 2020

Pisankowa elegancja

Dzisiaj ostatnia odsłona moich tegorocznych pisanek. Komplet różyczkowy dla mojej córki. Na każdej z nich m
otyw ten sam, ale kompozycje nieco zróżnicowane. Największej pisance dodałam koronkę z foremki silikonowej. Całość bardzo elegancko się prezentuje.

Autorką zdjęć z tego i poprzedniego posta jest moja córka, Milena. A poniżej dołączam kartkę wielkanocną, niezwykle precyzyjnie wyhaftowaną przez moją koleżankę, Bożenę 

W tak trudnym czasie z okazji Świąt Wielkanocnych życzę Wam wiary, nadziei i miłości, obyśmy jak najszybciej wrócili do "normalności".

10 komentarzy:

  1. Piękne pisanki i kartka również. Radosnych zdrowych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te pisanki z różyczkami są cudne:))
    Wesołych świąt Gosiu:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowia i pogody ducha mimo całego zgiełku, i nadziei że będzie dobrze. Pozdrawiam świątecznie :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych świąt 🐥🐇🐣

    OdpowiedzUsuń
  5. Gosiu, przepiękne te jajeczka!!
    A u mnie niezmiennie od kilku już lat na stole goszczą Twoje gęsie, ażurowe wydmuszki :-))
    Gosiu, świąt Wielkanocnych w pięknej relacji ze Zmartwychwstałym i Bliźnimi, w zdrowiu i z nadzieją w sercu Ci życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jajeczka w rózyczki pięknie Ci wyszły.Córcia z pewnościa zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne pisanki Gosiu. Życzę Tobie i Twoim bliskim zdrowia oraz pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za odwiedziny, życzenia i komentarze:)

    OdpowiedzUsuń