poniedziałek, 14 czerwca 2021

Herbatka z Elenką


Elenka to moja wnuczka. Skończy dopiero cztery miesiące. Nie mogłam jednak wytrzymać, kiedy przypadkiem znalazłam na strychu miniaturowy serwis do herbaty mojej córki. Natychmiast zrobiłam pudełeczko do jego przechowania aż Elenka urośnie i będzie częstowała herbatką swoje lalki :) Czyż nie słodkie?






Uwielbiam robić prace dla dzieci, więc teraz bardzo się cieszę, że mogę zrobić coś dla własnej wnusi. 

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny:)

5 komentarzy:

  1. Fantastyczny prezent z zębem czasu! Pudełeczko cudowne a ta grafika to strzał w dziesiątkę. Babcia powinna być pierwsza która wypije herbatkę z Elenką:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajney zestaw i pudełko

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :)Nie mogę się doczekać tej herbatki...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały zestaw z nutką nostalgii i opakowanie świetne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam o Wnusi!
    Spieszę więc z gratulacjami dla szczęśliwej Babci i Rodziców :-)
    A całość serwisowa wspaniała i przesłodka!
    Może będzie to początek miłości Elenki do porcelany... jak u mnie ;-))

    OdpowiedzUsuń