poniedziałek, 6 grudnia 2021

Pudełeczko dla Juliana

Okres przedświąteczny to nie tylko dekoracje z nimi związane. To również czas przygotowywania prezentów. Doskonałym przykładem może być takie oto pudełeczko na skarby małego chłopca. 

Pudełeczko najpierw pobejcowałam grafitową bejcą, potem pobieliłam rozwodnioną białą farbą. 

Na wieczku wykorzystałam wydruk z ilustracją znalezioną w sieci. Do tego drobne dodatki w postaci guziczków i tekturowych dekorów.

Pozdrawiam w super zimowym nastroju :)

4 komentarze:

  1. Śliczny motyw zajączka na skrzyneczce. Pozdrawiam ;-).

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna estetyka i takie bardzo dziecięce!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna skrzyneczka na prawdziwe chłopięce skarby:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie to pudełeczko:)))i u mnie spadł śnieg,więc mam nadzieję na święta w bieli:))

    OdpowiedzUsuń