czwartek, 30 grudnia 2010

Świąteczne hafty

Święta, święta i po świętach...

Myślę jednak, że wiele z nas pozostaje jeszcze w świątecznym klimacie, dlatego dziękując za wszystkie piękne świąteczne życzenia postanowiłam wrócić do moich świątecznych haftów. Nie są nowe, ale na blogu nie miałam okazji ich pokazać.

Obrusy, trochę wysłużone, miały być nieco odnowione doszyciem koronki czy coś, ale znowu zabrakło mi czasu...

Obrazki, choinka i dama - poinsecja (haft z dodatkiem koralików):

Zawieszki na choinkę. Z nich jestem szczególnie dumna, bo moim zdaniem są maleńkimi, niezwykle misternymi dziełkami haftu:

A to również zawieszka, mikołajowe serduszko, które oprócz wcześniej już pokazywanych sań jest tegorocznym moim wytworem (nawiasem mówiąc dopiero dziś go skończyłam :) !

Na koniec pozwolę sobie dołączyć zdjęcie mojej małej choinki ( na większą niestety nie mam miejsca w swoim pokoju...)


19 komentarzy:

  1. Przepieknie haftujesz, mnie szczegolnie ta choinaczka no i te ptaki w wianku przypadly do gustu. Sa cudowne, zreszta cale Twoje zbiory sa niesamowite, tylko pozazdroscic.
    Czy ja ewentualnie moglabym poprosic o wzor tego haftu z ptaszkami wiankiem. Zaczelabym juz na przyszly rok, a ze troche slabo widze, to zaczelabym juz teraz, zeby w grudniu 2011 byc gotowa...pozdrawiam i szczesliwego Nowego Roku Tobie i Twoim bliskim zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. CU- DA !!!!!
    Szczesliwego Nowego Roku!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie moge sie napatrzec!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ cudna, klimatyczna i misterna robótka.
    Do siego roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpadłam tu do Ciebie przypadkiem i nie mogę się oderwać. Piękne wszystkie Twoje prace, ale tymi zawieszkami na choinkę jestem oczarowana. Jako, że też chętnie haftuję krzyżykami, będę często do ciebie zaglądać po inspiracje i motywację. Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego roku. Asia

    OdpowiedzUsuń
  6. Padłam! Cudowności, cuda! Przepiękne wszystko.
    A choineczka Twoja także cudowna. Nie musi być duża aby była ładna. Liczy się to co na choince.
    Wszystkiego dobrego i miłej Sylwestrowej nocy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak poprzedniczki i ja runęłam jak długa! Istne dzieła sztuki!!! I to każda rzecz jest wyjątkowa i bardzo ładna:)!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie prace niesamowite! Zwłaszcza te zawieszki i serce z Mikołajem bardzo mi się podobają :)) Na czym jest ten Mikołaj, czy na kartoniku przyklejony czy jak go zrobiłaś, jeśli mogę zapytać? :)

    I już dziś życzę szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta chinka wyszyta mnie powaliła w tym starym roku, zawieszki przepiękne.

    Do Siego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyny jest mi niezmiernie miło za tak ciepłe komentarze. Prace nie nowe, a jednak zainteresowały was.
    Savannah - wzór obrusa pochodzi z bardzo starej gazety "Sandra", w zasadzie dotyczącej robótek na drutach; czasami zdarzały się wzorki krzyżykowe. Jak tylko ją odszukam, to zeskanuję wzór i ci podeślę.
    Annasza - hafcik z Mikołajem jest naciągnięty na tekturkę, razem z ocieplinką, żeby był nieco bardziej miękki; z tyłu serduszko podszyte jest cienkim filcem. Jeżeli chcesz, żeby dokładniej ci wyjaśnić, to napisz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę udanego- pomyślnego Nowego Roku 2011 -
    Wanda

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne są te Twoje hafty, umiejętnie dobierasz wzory( efektowne)!Są tu też haftowane ozdoby, za którymi przepadam .Pozwolisz, będę tu wpadała, na na nadchodzący rok życzę wielu ciekawych pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gosiu i ja się uśmiecham o schemat ptaszków w wianku...z haftu na obrusie:)
    Wszystkie prace przepiekne!!!
    xgalaktyka@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne hafty, ale te zawieszki ...poprostu marzenie. Szczęśliwego Nowego Roku.
    Pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW:)Jestem pod ogromnym wrażeniem zawieszek:)czy możesz mi powiedziec gdzie można znaleźc wzory tych haftów na zawieszki?będę wdzięczna:)))śliczne:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze raz dziękuję za bardzo miłe komentarze :)
    Bozenas : wzory na zawieszki gdzieś krążyły w necie. Ja kupiłam gotowy zestaw Needle&Art
    Dziewczyny, wzór na obrus z ptaszkami pochodzi z bardzo starej gazety, jak ją odnajdę postaram się zeskanować, wtedy podeślę; proszę jednak o cierpliwość.

    OdpowiedzUsuń
  17. Z przyjemnościa tu czasem zaglądam, tak samo jak i do Jasmin. Świąteczne hafty są przepiękne i jak co roku zachwycają, choineczkę z koralikami też mam :D. Co do zawieszek przyznaję, są cudowne i wymagają benedyktyńskiej cierpliwości. Wiem co mówię, dłubię sobie i ja, dzieci wyrokują, że za rok może będą. Jestem na półmetku, popatrzę sobie na Twoje, może szybciej mi się będzie robiło.
    Pozdrawiam
    Borowka

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie zawieszki są prawdziwymi, cudnymi dziełkami! Skąd takie motywy? Piękne, no a wykonanie mistrzowskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko przeszukalam i niestety nie znalazłam Twoich zawieszkowych piękności :(
    Przeczytałam juz wszytskie Twoje posty o hafcie i jestem pod wrażeniem Twoich prac.

    Pozdrawiam Gosiu serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń