wtorek, 15 kwietnia 2014

Takie lubię najbardziej

Od zawsze lubiłam motyw róż na pisankach. Wiem, mało to wielkanocnie, ale takie lubię najbardziej. Przynajmniej obecnie... Ten konkretnie motyw skradł moje serce ! Wielkość też bardzo odpowiednia na jaja.

To są jedyne tegoroczne pisanki, w których zdążyłam wywiercić dziurki. Znalazły nowego właściciela - jak widać są też inni miłośnicy róż na pisankach.
 Kolejne zrobiłam dla siebie, już tylko oklejane
Oprócz róż lubię też na pisankach damy ! No więc zrobiłam sobie taką - z damą w perłach na długiej gęsiej szyi oraz pięknym kapeluszu, z różami oczywiście :)
Przegląd moich tegorocznych pisanek dobiegł końca. Mam nadzieję, że nie zanudziłam, ale być może zainspirowałam. Ja sama miałam w tym roku wielką przyjemność ich wykonania!

Pozdrawiam Was gorąco i cieszę się, że znajdujecie czas, żeby zajrzeć tu do mnie. Dziękuję :)


18 komentarzy:

  1. Ło Matko i Córko !!!! Gosia dzisiaj dopiero sobie pooglądałam wszystkie jajeczka, wysiadywałaś intensywnie, widać po ilości. Przepiękne, aż zazdroszczę, bo ja nic a nic nie zrobiłam, teraz dopiero nachodzi mnie chętka robienia jaj , ale to już za późno.
    No więc podsumowując, pastelowe i różane przepiękne niesamowicie, eleganckie. Gęś dama podbiła mi serce, a jajeczka w zajączki od razu rzuciły mi się na oczy, cudne. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu, Twoje jaja są przepiękne! Te różane , cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Koronka i różyczki czy może być coś subtelniejszego i piekniejszego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ale cudeńka stworzyłaś Gosiu. Bardzo, bardzo mi się podobają,

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wszystkie!!!
    Pozdrawiam,wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż się oczy same śmieją do Twoich różanych ślicznotek.
    pzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię motywy różane, piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne z tymi różyczkami! Szczególnie bez dodatkowych dekoracji. Nie mogę nacieszyć nimi oczu ;o)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja nie potrafię wybrać bo mi podobają się wszystkie. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Jajeczka, które zrobiłaś dla siebie są cudne! Ja też należę do tych, co kochają motyw róż i tę gęś w kapeluszu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie piękne! Gąskę w kapeluszu uwielbiam! Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne pisanki! Bardzo mi się podobają!
    Gosiu, zdrowych i spokojnych Świąt dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  13. Motyw piękny hehe pisze tak bo mnie też wzięło na różane motywy, wprawdzie jajeczka mojego jeszcze nie pokazałam na blogu ale może nadrobie zaległości aczkolwiek Twoje to przebijają wszystkie są śliczne w każdym calu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. son preciosos.
    Puedes decirme de que material son los huevos..o son huevos autenticos.
    Me hago tu seguidora.
    saludos

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękne i tak pięknie błyszczą ...

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż słów mi brakło! Coś niesamowitego!!!! CUDA!!!

    OdpowiedzUsuń