czwartek, 27 sierpnia 2015

Matka Boska z Dzieciątkiem

Dzisiaj pokazuję haft, który już był w moim wykonaniu, a którego wzór wysyłam chętnym w zasadzie bez końca. Nie dziwię się, że tak się podoba. Rzadko Matka Boska ma tak piękną, subtelną twarz, a Jezus jest prawdziwym słodkim dzidziusiem... Sam haft jest jak delikatny szkic - same szarości i odrobina srebra (dodanego już przeze mnie; na zdjęciu właściwie niewidocznego), do tego bardzo prosta rama, bo obraz ma być prezentem dla młodych ludzi...
Choć przyznam, że nie lubię powtarzać prac, to po odbiorze haftu z oprawy ponownie mnie zachwycił.

Wcześniejszą wersję możecie zobaczyć TU

Pozdrawiam gorąco i dziękuję za odwiedziny i jak zwykle bardzo miłe komentarze :)

35 komentarzy:

  1. Wspaniały haft !
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, delikatny haft...bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze mi się kojarzy z ulotnym szkicem ołówkowym ... :)))
    Choć nie zawsze nietrwałym, gdyż jakby na to nie patrzeć szkice Leonarda da Vinci przetrwały wiele lat :)))
    Jeśli mam być szczera - w szarej ramie jeszcze bardziej mi się podoba :)))
    PS. Czy ja też nieśmiało mogłabym poprosić o wzór ? (agsynak@wp.pl) Proszę, proszę proszę ? ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Haft przepiękny !
    Czy ja też mogłabym prosić o schemat? Bardzo pasowałby mi w sypialni :). Będę bardzo wdzięczna. (gszyniec@gmail.com)
    Z góry bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny haft. ..delikatny i subtelny.
    Jeśli mogę prosić o wzór byłabym bardzo wdzięczna hagata1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dawna zachwycam się tym wizerunkiem Madonny. Wyglada pięknie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dawna zachwycam się tym wizerunkiem Madonny. Wyglada pięknie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyszedł w obu wersjach jest śliczn, a jeśli nie wyczerpał się limit rozdawania wzoru to będę chętna: chmara3@tlen.pl
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, tą Madonnę można podziwiać ciągle, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny, oba ramki maja fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślałam że to malowany obraz..cudne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekny obraz! proszę o przesłanie wzoru asica__@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam. Czy mogłabym prosić o wzór (kanwę) i podanie ceny za niego?

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny. Czy mogę prosić o wzór? SZ.MAGDZIA@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam Czy można prosić o wzór ?jadziula4@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam czy mogę prosić o wzór na maila? kropkakom@gmail.com
    Będę bardzo wdzięczna. Pozdrawiam serdecznie AŁ

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja także chciałabym poprosić o wzór.Mój mail -
    mawer@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja także chciałabym poprosić o wzór.Mój mail - tikakos@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. poproszę o wzor magdalenabednar@gmail.com
    dziekuje bardzo

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna :) Poproszę o wzór na maila gosialenieczka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzień dobry
    nieśmiało proszę jeśli możliwe o wzór tego przepięknego haftu
    Matki Bożej
    przypadek@onet.com.pl
    Bardzo dziękuję z góry

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam serdecznie
    Znalazłam ten przepiękny wzór na jakiejś ukraińskiej stronie, wyszywam dla mojego chrzesniątka, które ma się dopiero narodzić. Ktoś jednak nieudolnie sfotografował wzor i okazało się, że brakuje mi dwóch linijek, aby ukończyć dzieło. Czy mogę prosić o wzor na adres marzenaplk@interia.pl
    Serdecznie dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny. Czy mogę prosić o wzór na tesi@wp.pl Bardzo dziękuje z góry.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakich kolorow i jakich nici pani uzyla

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten też piękny :) Widzę ,że wiele osób chce ten wzór ! Nie dziwię się , jest elegancki :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam. Bardzo proszę o wzór tego pięknego haftu. Adres mailowy to logan2222@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo piękny:) Dlatego bardzo prosiłabym o schemat .Adres mój e-mail madziorka165@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowny! Szukałam go wszędzie! :) I również bardzo bym prosiła o schemat: gosiam125@gmail.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękna praca :) ja również bardzo proszę o schemat paulina93lis@wp.pl z góry dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękny obraz. Chciałabym zrobić dla dzieci na prezent ślubny. Mogę prosić o schemat na e-maila reni66@onet.com.pl pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń