sobota, 26 października 2019

Mini niciarka

Dzisiaj pokazuję mini niciarkę, zrobioną jako upominek dla serdecznej koleżanki, niezwykle bezinteresownej, która bezustannie dba, aby mój stosik książek do czytania nigdy nie malał :)
Bożena również zajmuje się rękodziełem - ostatnio głównie haftuje kartki haftem matematycznym (przy okazji pokażę zdjęcia, bo na razie ich nie mam).
Do ozdobienia niciarki wykorzystałam zestaw papierów do dekupażu, który mam już od wielu lat. Zawsze podobał mi się, ale dotychczas nie znalazłam dla niego zastosowania. Na wieczku motyw wycięłam, a do stworzenia tła wykorzystałam szablon. Środek wykleiłam papierem do scrapów (kolorystycznie bardzo podpasował).
/

Niespodzianka się udała, niciarka posłuży mam nadzieję Bożenie na różne drobne "przydasie" do jej haftowanych kartek.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam!




4 komentarze: