niedziela, 26 maja 2019

Elfinka



Jesteś Moim marzeniem
Do Ciebie należy świat
Świat Twoich zabaw, myśli i słów
Pierwszych radości i pięknych snów...
Zawsze bardzo się cieszę, gdy dostaję zamówienie na jakiś drobiazg dla dziecka. To dla mnie wielka radość. 
I oto chrzciny Zosi stały się okazją do wykonania skrzyneczki na przyszłe skarby małej damy. Motyw elfa znalezionego w sieci okazał się idealny, a dzisiaj, gdy siadłam do napisania tego posta przyszła mi na myśl piosenka Zdzisławy Sośnickiej "Jesteś moją bajką"... stąd taka mała parafraza :)



Skrzyneczkę pomalowałam farbami kredowymi; łączka z kwiatów wykonana jest szpachlą do drewna przy pomocy szablonów; w środku wieko wyłożone na mięciutko tkaniną z haftowanymi kwiatuszkami. Do skrzyneczki dorobiłam ramkę na zdjęcie.



No i jeszcze chciałam pochwalić się najpiękniejszym momentem w moim ogrodzie: krzewuszka i lilaki meyera palibin w pełnym rozkwicie, rozkwitające azalie i różaneczniki, a do tego ich obłędny zapach, który czuć nawet w domu! Tylko bezustannie deszczowa pogoda i brak czasu nie pozwalają na pełny relaks w ich towarzystwie...


 Pozdrawiam z nadzieją na słoneczną pogodę dłuższą niż dwa dni :)

4 komentarze:

  1. Piękna ,delikatna skrzyneczka śliczne ozdobiona:)))aż mi się zatęskniło za takimi pracami:)))tylko nie ma dla kogo:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Precioso conjunto y muy fino. Que bonito tu jardín

    OdpowiedzUsuń
  3. Skrzyneczka bardzo udana. Mi też zakwitł pierwszy raz lilak palibin. Pięknie pachnie :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękna pamiątka, taka magiczna i w cudownych barwach. Ogród cudo, bardzo lubię oglądać zdjęcia ogrodów. :)

    OdpowiedzUsuń