środa, 23 stycznia 2013

W krainie lodu...

Nie jestem miłośniczką zimy. Wolę ciepełko. Nie znaczy to jednak, że nie doceniam kreatywności naszej Pani Zimy. Przedwczoraj mieliśmy niezły zamarzający deszcz, a kolejnego dnia takie oto bajeczne efekty ! 
Nie wspominam o skutkach takiego lodowego efektu na drogach czy braku prądu w okolicy - to zupełnie inna "bajka". Jedyny rozsądny środek lokomocji tego dnia to chyba byłyby łyżwy...
Nie mogłam więc oprzeć się, aby tych cudowności nie sfotografować w moim ogrodzie.


 No i mój wierny towarzysz, zajęty przeszukiwaniem tego, co pod grubą śnieżno-lodową krą zalega....
 Pozdrawiam i bardzo dziękuję za odwiedziny :)

14 komentarzy:

  1. Piękne obrazki, naprawdę ja z lodowej krainy.
    No i westik niewidoczny w śniegu (gdyby nie ubranko) to super widok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia, też lubię zimę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne widoki ale ja czekam na wiosne..pieska niemal nie widac,,Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zima piękna na zdjęciach.
    Ale już jej nie lubię!
    Dwa dni temu pośliznęłam się....
    Bolą plecy i całe ramie ...

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne widoczki. No i jeszcze Miszka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba zeżarło mój komentarz, to tylko napiszę, ze pozdrawiam ciepło.:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zima na Twoich zdjęciach jest piękna. Pozdrawiam Ciebie i drapię pieska za uszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zima jest piękna,ale tylko na zdjęciach:))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja także nie jestem zwolenniczką zimy jednak muszę przyznać, że tworzy ona cudowne krajobrazy ;) Sama ostatnio także się zachwycałam jej pięknem ;) Twoje zdjęcia są cudne !!!

    Pozdrawiam,
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  10. Taką zimę uwielbiam! Mroźną, dużo śniegu - pięknie jest u Ciebie ;)
    Miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak jakoś wyszło, że dawno tu nie zaglądałam, więc dopiero teraz zobaczyłam Twoją uroczą króliczkę; ja co prawda raczej kociara jestem, ale moja córka ma królisię, dzięki której przekonałam się, jakie to urocze zwierzątka.
    Zdjęcia z zimowego ogrodu przepiękne, a koronkowy haft mnie zachwycił!
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Obłędna okiść:)
    Moja sunia też lubi zimę ... ale ja nie:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna zima jak to w Tomaszowie bywa, a koronki haftowane igiełką tez cudnie się zapowiadają.

    OdpowiedzUsuń
  14. I was able to find good advice from your blog articles.


    Also visit my blog helen

    OdpowiedzUsuń