wtorek, 3 września 2013

Miś

"Proszę państwa oto miś. Miś jest bardzo grzeczny dziś..." i już trafił do maleńkiego Szymona, synka chrześniaczki mojego męża. Wyszyty obrazek jest pierwszym elementem małego dziecinnego kompletu.
Misiu został wyszyty na kanwie (teraz żałuję, że nie na lnie - byłoby chyba ładniej); do oprawy dodałam ocieplinkę, żeby obrazek był mięciutki i nieco wypukły. Haft zawiera też detale w postaci przyszytych do bluzeczki guziczków i kieszonki. Rameczkę ozdobiłam guzikami ze sklejki, które wcześniej pomalowałam. Wyszło bardzo słodko i okazuje się, że idealnie wpasuje się do pokoiku Szymona.

A obecnie na tamborku znajduje się już drugi miś. Kontynuuję bowiem wspomniany komplecik.

Z początkiem września, wraz ze wszystkimi uczniami rozpoczęłam nowy rok szkolny. W związku z tym również "papierzaną" (czyt. biurokratyczną) nauczycielską wytwórczość. Na robótki zatem będzie teraz trochę  mniej czasu... a i w ogrodzie jest co robić...
Pozdrawiam więc i dziękuję za odwiedziny :)


23 komentarze:

  1. Jestem bardzo zainteresowana dalszą częścią kompletu, bo ten misiak prezentuje się bardzo fajnie. No i świetny pomysł z tą ociepliną, żeby było miękko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny jest ten mis i pomysl z ocieplina tez bardzo swietny..wciaz sie czegos tu uczymy..powodzenia w tworzeniu plejady misiow.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszyty, mimo ze na kanwie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hafty lubie tylko wlasnie takie, delikatne i oszczedne w kolorystyce, a i ramka rzeczywiscie stworzona do tej misiowej pracy, wyszlo fenomenalnie. Wspanialy podarunek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny miś:))Gosiu,wszystkie Twoje hafty zachwycają:))Mam za sobą pierwszą maleńką pracę na lnie,ale niestety moje oczy nie dają rady takim maliznom:)))więc tym bardziej podziwiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. "...chętnie łapkę Państwu poda.Nie chce podać ? A...to szkoda..." :-)
    Gosia,piękny misio ,bardzo mi się podoba.I świetny pomysł z kieszonką i guziczkami.Pozdrawiam Cię serdecznie
    Maja
    PS-finał już blisko-wiesz,co mam na myśli :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny miś i ślicznie i pomysłowo oprawiony!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny misio, i drugi zapowiada się też całkiem całkiem.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie podoba mi się ten miś! Jest ekstra! Drugi też będzie rewelacyjny! Pomysł z guziczkami jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Miś wyszedł idealnie! Szczególnie z tymi dodatkowymi guziczkami. Będzie wspaniałą pamiątką:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale słodziak , detale dodają uroku misiowi, taka wisienka na torcie.Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj, jest możliwość uzyskania od Ciebie tego wzoru? Byłabym bardzo wdzięczna. tacka@o2.pl Pozdrawiam - Gabrysia

    OdpowiedzUsuń
  13. Cóż, jak zwykle fantastyczny wybór! Bo o wykonaniu to nie ma co mówić - cudnie! Gdzieś już tego miśka widziałam, ale nie mogę sobie przypomnieć, gdzie... Podpowiesz, Małgosiu, bo nie daje mi spokoju pochodzenie wzorków...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten sam komentarz opublikował się trzy razy, choć ja wysłałam raz...? Dlatego usunęłam dwa pozostałe...

      Usuń
    2. Wzory obu misiów pochodzą z firmy DMC.
      Gabrysia, jak tylko odszukam wzorki to Ci podeślę.
      A wszystkim bardzo dziękuję za komentarze.

      Usuń
    3. Dziękuję, Gosiu, że zaspokoiłaś moją ciekawość :)
      Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam ludzi którzy tworzą z taką precyzją takie dzieła. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj wyobrażam sobie jaki był trudny , te odnienie ! ale slicznie wyglada , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń