sobota, 27 października 2018

Poduszeczka na obrączki

Motyw przewodni z wesela mojej córki - róże i jarzębina, znalazły się też na poduszeczce na obrączki - tym razem w kształcie serca. 
Do mojego pomysłu doskonale nadał się gotowy wzór, który znalazłam na Pintereście. Wykorzystałam różne odcienie czerwieni (w tym cieniowana nitka), aby nie było nudno. Załuję tylko, że do różyczek wyszytych ściegiem "owijkowym" (nazwa stworzona przeze mnie samą, bo nie wiem jak się właściwie nazywa) nie zastosowałam troszkę grubszych nici - byłyby znacznie bardziej wypukłe i widoczne.

 Tutaj haft w trakcie pracy...

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie!

3 komentarze:

  1. Ależ pięknie to zrobiłaś😀🌸

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Nigdy nie widziałam takiej pięknej poduszeczki ślubnej. Bardzo piękna i oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń