piątek, 27 grudnia 2019

Bombki sospeso

Święta, święta i po świętach... Mam nadzieję, że spędziliście je w radosnym, rodzinnym nastroju. 
Niestety przed świętami nie wyrobiłam się z pokazaniem wszystkich tegorocznych bombek, więc temat kontynuuję. 
Pierwszy raz zrobiłam bombki w technice sospeso, która daje efekt trójwymiatrowości. Nie wszystkim ta technika się podoba (wielu osobom kojarzy się z plastikiem czy kiczem), nie wszystkie przedmioty ozdobione tą techniką wyglądają dobrze, ale myślę, że akurat bombki całkiem fajnie wypadły.
Pierwszy raz  z tą techniką miałam do czynienia na warsztatach z rękodzieła dla seniorów, gdzie w czasie wakacji udało mi się "wkręcić", bo seniorką jeszcze nie jestem. Z wykorzystaniem sospeso jednak postanowiłam poczekać do świąt, aby takie oto bombki poczynić.
Moim zdaniem całkiem dobrze wyszło, bombki na choince pięknie się prezentują. Polecam tę technikę, bo fajna zabawa.
Dziękuję za odwiedziny i życzę, aby świąteczna atmosfera długo jeszcze pozostawała z Wami :)




3 komentarze:

  1. Przepiękne!.O technice słyszałam ale nie znam dokładnie co i jak. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. CUDOWNE!!
    Szczęśliwego nowego roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne bombki, jestem zachwycona. No i posiadasz następną umiejętność, ja jeszcze tej techniki nie próbowałam.Buziak

    OdpowiedzUsuń