czwartek, 6 sierpnia 2020

Pocztówka z wakacji

Kolorowe domki typowe dla brytyjskich plaż zawsze budzą u mnie uśmiech i sentyment. Kiedy więc przekopując internet natknęłam się na wzór takich domków postanowiłam je wyszyć.
Wzór wydawał się oczywiście prosty, ale jak przyszło co do czego, to proste się nie stało. "Milion" kolorów muliny, z których prawie żadnego nie miałam, mnóstwo szczególików itp. Żeby obrazek nie okazał się za duży wybrałam kanwę 20, więc naździboliłam się niemiłosiernie, nici dobierałam sama.

Tak oto powstała pocztówka z wakacji nad morzem...
Wprawdzie półmetek wakacji za nami, ale wszystkim, którzy wypoczywają lub będą dopiero wypoczywać w każdy możliwy dla siebie sposób życzę pięknej, słonecznej pogody :)  Wszystkie prognozy na to wskazują!

7 komentarzy:

  1. Coś o tym wiem:)))znajdę haft który mi się spodoba i zaczynam szukać nici po czym okazuje się ,że mam raptem dwie i muszę dokupić 20 albo 30:)))odkładam i szukam dalej i znowu się powtarza zabawa,aż się zezłoszczę i dobieram nici sama:))))
    Bardzo fajny hafcik:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny haft.Wdać że pracochłonny ale bardzo efektowny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyżby to było marzenie, plaża , mewy i piach? I oczywiście dwoje na plaży...........śliczny hafcik, i życzę spełnienia marzeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na takie wakacje nie mam szans, więc tylko pomarzyć zostaje...

      Usuń
  4. Gosiu ależ cudna ta pocztówka z wakacji, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Precioso bordado, muy veraniego, me encanta!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)

    OdpowiedzUsuń