środa, 23 grudnia 2020

Zimowe chatki


Dzisiaj dedykacja dla wszystkich tęskniących, czy marzących za śnieżną, piękną zimą, spędzoną w zdrowiu i spokoju, w cieplutkim domu, w takiej samej atmosferze, w gronie bliskich osób.
Cóż więcej pisać? Też o tym marzę... i nie tylko teraz, w bardzo szczególnych, tegorocznych okolicznościach. To moje marzenie od co najmniej kilku lat...

Malutka chatka

 W zimowej krainie
Tuni chatka (domek mojej koleżanki :))


Niech nadchodzące Święta Bożego Narodzenia
będą dla Was czasem spokoju i szczęścia,
radości przeżywanej w gronie najbliższych
oraz wytchnienia od codziennych obowiązków.
Zdrowych i radosnych świąt!

5 komentarzy:

  1. Piękny świat stworzyłaś. jest tak magicznie. Radosnego świętowania w gronie rodzinnym i w magicznej atmosferze :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Zimowy świat w miniaturce, tylko powzdychać za takimi krajobrazami.Piękne bombki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu bombki są rewelacyjne w każdej wersji,pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. TE BOMBKI TO JEST MAGIA:)))Ja mam jedną taką wioskę zamkniętą w kuli,którą moja córka zrobiła parę lat temu i co roku jest u mnie ozdobą:))

    OdpowiedzUsuń