poniedziałek, 31 maja 2021

Kosmiczna skrzynka na biżuterię

Moi drodzy,

odkurzam swojego bloga! Nie sądziłam, że od ostatniego wpisu minęły już dwa miesiące. Wielkanoc u mnie na blogu jeszcze...

Zachowując pewną chronologię swoich prac (bloga traktuję troszkę jak swego rodzaju dzienniczek wykonanych prac) czas na "kosmiczną" skrzynkę na biżuterię. Kosmiczna, bo właścicielka pasjonuje się kosmosem i z takim też motywem chciała skrzyneczkę na swoje biżuteryjne skarby. No i bądź tu mądry... Jak połączyć kosmos i biżuterię? Udało mi się znaleźć fantastyczną grafikę Układu Słonecznego, trochę z takim akcentem metalicznym, który skojarzył mi się ze srebrem. Boki wieka skrzynki i środek pokryłam zatem płatkami srebra, żeby też nadać mu metaliczny charakter. Reszta skrzynki jest pocieniowana bejcą. Wyszło tak (obdarowanej bardzo się spodobało):




A tu mały ogrodowy akcent. Uwielbiam tę porę roku, kiedy wszystko w ogrodzie budzi się do życia. Zieleń ma chyba wszystkie możliwe odcienie... Łąka niezapominajek z każdym rokiem coraz bujniejsza; szkoda mi ograniczać jej rozrost, tak bajecznie wygląda :)

 Mam nadzieję, że wszyscy, którzy do tej pory mnie na blogu odwiedzaliście, zechcecie tu jeszcze czasem zajrzeć. Serdecznie zapraszam i pozdrawiam  wiosennie:)

3 komentarze:

  1. Skrzyneczka wyszła pięknie. Motyw kosmosu i srebro pięknie scaliłaś.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna skrzyneczka z nietuzinkowym motywem!

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie tez niezapominjka szaleje, marzy mi się jeszcze biała i różowa

    OdpowiedzUsuń