czwartek, 1 lipca 2021

Romantyczne puzdro

Wśród zgromadzonych swego czasu drewienek znalazłam okrągłe pudełeczko z przykrywką. Od razu na myśl przyszła mi rzecz zwana puzdrem lub bombonierą. Tęskniąc za romantycznymi rzeczami, postanowiłam nadać mu wygląd dość elegancki, przypominający trochę porcelanę :)

Stąd też piękny romantyczny motyw róż (papier ryżowy) oraz koronka (silikonowy wycisk z foremki). Teraz służy mi jako łazienkowe puzdro na drobne kosmetyki.





Pozdrawiam wakacyjnie i zapraszam ponownie!

3 komentarze:

  1. Piękne pudełeczko za pewne jest ozdobą łazienki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne puzderko. Ja też lubię takie romantyczne wzory.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne:)))ja wszystkie swoje materiały do dekupażu oddałam koleżance dla dzieci do szkoły:)))ale czasem coś bym zrobiła:)to fajna zabawa:))

    OdpowiedzUsuń