sobota, 25 lutego 2023

Łowickie róże na skrzynce

Łowickie róże jako motyw na skrzynkę na biżuterię już się kiedyś u mnie pojawił. Ucieszyłam się, kiedy mogłam go wykorzystać jeszcze raz. Tym razem powstała urodzinowa skrzynka dla Małgosi o hiszpańskiej urodzie i miłośniczce folkloru. Tak więc charakter tej skrzynki wydaje mi się bardzo do obdarowanej pasuje.

Skrzynce kobiecości  dodają motywy koronkowe. Troszkę też ją "wyszargałam", aby nadać jej wieku i charakteru. Bardzo fajny efekt daje tu antracytowa farba kredowa.






Pozdrawiam Was bardzo serdecznie, za odwiedziny i wiele miłych komentarzy :)

4 komentarze:

  1. Wspaniała skrzyneczka, cudna kolorystyka a z tymi przetarciami wygląda obłędnie, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna skrzyneczka. Ten ciemny kolor nadaje jej oryginalności. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie skrzyneczki, mam ich dużo i lubię je ozdabiać. Zapraszam do siebie: Kuchnia i styl

    OdpowiedzUsuń
  4. Mistrzostwo świata! Skrzyneczka wyszła przepięknie! Nieprzeładowana wszelakimi wyciskami itp. Takie decu uwielbiam!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń