wtorek, 4 kwietnia 2023

Pisanki cz. I

Dziś rozpoczynam swój sezon pisankowy. 

Muszę przyznać, że ozdabianie pisanek należy do moich ulubionych prac. Jak zacznę oklejać wydmuszki, trudno mnie zatrzymać. Oczywiście pod warunkiem, że zacznę w porę, mam dużo czasu na nie, a nie w ostatniej chwili. W tym roku tak właśnie się stało, bo ciągle miałam wrażenie, że do świąt jeszcze ho,ho...

Udało się jednak zdążyć i oto one, tegoroczne pisanki. Na początek kwiatowe, bo to mój ulubiony motyw.












Na koniec bajeczny motyw tulipanów. Uwielbiam go...

Dziękuję za odwiedziny i miłego czasu przedświatecznego życzę :)

5 komentarzy:

  1. Przepiękne pisanki. Gosiu życzę zdrowych, spokojnych i radosnych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne, aż zazdroszczę.
    Nigdy nie próbowałam takich robić, może kiedyś spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja własnie na blogu pytam czy jeszcze ktoś sie bawi w dekupaz a tu proszę !takie cudeńka:)))pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, tak, ja ciągle jeszcze dekupażuję :)

    OdpowiedzUsuń