sobota, 3 czerwca 2023

Jaśmin

W ogrodzie pięknie rozkwitł jaśmin, więc mogę pokazać haft, który wyszyłam w ubiegłe lato. Nie złożyło się jakoś, żeby go od razu pokazać. Potem pomyślałam, że poczekam do wiosny, kiedy obraz będzie aktualny.

Wzór jest jednym z wielu wzorów kwiatów firmy RIOLIS. Wszystkie imitują akwarelkę, są przepiękne, bardzo delikatne  i eleganckie. Ja wybrałam jaśmin ze względu na bardzo subtelne biało-zielone kolory, które bardzo mi pasują w mieszkaniu.

Haft okazał się dość pracochłonny, niełatwy, choć nie jest duży. Kolory nici są bardzo zbliżone kolorystycznie, do tego w dużej części wyszywałam pojedynczą nitką. Wymagał zatem bardzo dużej uwagi, żeby nie pomylić koloru. Zróżnicowanie grubości nitki dało delikatny efekt 3D. Udało mi się znaleźć pasującą gotową ramkę i oto efekt.




Pogoda zapowiada się słoneczna i ciepła, dookoła kwitną lilaki i jaśmin. W ogrodzie obłędnie pachnie...Przyjemnej niedzieli zatem wszystkim życzę i dziękuję za odwiedziny:)


7 komentarzy:

  1. Cudny haft wybrałaś Gosiu efekt końcowy jest niesamowity, jaśmin jak z ogrodu, mistrzostwo w malowaniu igłą, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzór jest świetny, ale ilość kolorków wprawia w osłupienie. Widać, że wyhaftowanie go wymagało sporo cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię zapach jaśminu. Piękny haft. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny delikatny haft! Śliczny obraz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak wiesz jaśmin uwielbiam, czekam jak zakwitnie mój krzew, więc tym bardziej haft mnie zauroczył, jest taki ulotny , delikatny, że też ja jeszcze żadnego jaśminu nie wyszyłam? Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześlicznie wyszło, Gosiu!
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń