piątek, 23 czerwca 2023

Wakacyjny haft


Zaczynam wakacje! To był ciężki rok. Praca na półtora etatu dała mi w kość. Mam nadzieję odpocząć i trochę nadrobić w kwestii haftu. Oj, zaniedbałam się!

Dzisiaj haft mojej córki. Bardzo mi się podoba w swojej prostocie, choć ja sama z reguły bardziej skomplikowane hafty popełniam. Wyszyła go już dawno, ale nie miałam okazji jeszcze pokazać go. Przy pomocy Canvy stworzyłam z niego wakacyjną pocztówkę.

Tutaj w pełnej okazałości



Życzę miłego wakacyjnego odpoczynku w sposób, jaki sobie wymarzyliście :)


3 komentarze:

  1. Prostota haftu urzekająca a kartka wygląda bardzo interesująca, Gosiu bardzo udana współpraca, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. prosty, czytelny, przypominający wędrówki po górach, choć jedna dziewczyna w rodzinie przejęła pałeczkę odnośnie haftu, brawo.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy haft. Ja też czekam na urlop. Jeszcze kilka dni i wyjeżdżam :-).

    OdpowiedzUsuń