czwartek, 19 października 2023

Dla miłośniczki Jane Austen


Dzisiaj przyszła pora na komplet, który zrobiłam dla swojej serdecznej koleżanki Ani. Obie z Anią zajmujemy się rękodziełem, ale trochę innymi technikami, więc umówiłyśmy się, że od czasu do czasu robimy sobie nawzajem jakieś prace.
Ania jest miłośniczką Jane Austen dlatego chciała, aby skrzynka na biżuterię, którą zamówiła była w klimacie nawiązującym do klimatu powieści tej pisarki. Nie mogła być jednak kwiatowa, a to było moje pierwsze skojarzenie - drobne kwiaty jak z angielskiej tapety... Weny szukałam długo aż powstało coś takiego. Czy pasuje do XIX-wiecznej Anglii? Oceńcie same. Ania była bardzo zadowolona :)




W komplecie do skrzynki powstała też mała tacka na filiżankę herbaty i ewentualne ciasteczko spożywane podczas robótek.



Cały komplet został oklejony papierami do scrapów Stamperii z serii Vintage Library Background, na wieku motywy skomponowane w programie Canva.
Zdjęcia zrobiłam jeszcze latem. Teraz pozdrawiam Was już jesiennie i zapraszam ponownie. Coś jeszcze z zaległości mam do pokazania :)



5 komentarzy:

  1. Cudowne klimatyczne pudełko i taca:) Coś dla mnie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu bardzo serdecznie dziękuję Ci za te cuda skrzyneczka wspaniała biżuterię teraz przechowuję w idealnych warunkach a na tej uroczej tace zawsze jest filiżanka z herbatą gdy szydełkuję, jeszcze raz stokrotne dziękuje, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplecik w jesiennych kolorach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycający komplet. Motyw na wieczku piękny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny damusiowy komplecik, Ania zadowolona a to najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń