Kwiatowe serduszko


 Dzień dobry wszystkim po dwumiesięcznej przerwie. 

Kiedyś obiecałam sobie, że mimo wszystko bloga będę prowadzić systematycznie, ale niestety, jak widać, słowa nie dotrzymałam. Chyba weny mi zabrakło i do pisania na bieżąco, i do robótek.

Dopiero Walentynki natchnęły mnie do wyciągnięcia igły. Postanowiłam wyszyć sobie jakieś maleńkie serduszko. Oto co znalazłam w mojej kopalni wzorów.

Rameczka, w którą oprawiłam hafcik ma wymiary 9cm x 9cm i uzupełnia moją skromną dekorację na stole.
Dzięki takiej małej wprawce znowu nabrałam ochoty na wyszywanie i już powstają nowe hafty: coś damciowego, ale i coś wielkanocnego.
Dziękuję za Wasze komentarze, za odwiedziny. Sprawiają one, że mam przyjemność pokazywać, to co lubię robić najbardziej. Zapraszam ponownie :)


6 komentarzy:

  1. Śliczny haft Małgosiu, jest wspaniałą dekoracją. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy gości na blogach było więcej, oglądali i komentowali nasze poczynania, aż się chciało wyszywać i pisać posty. Teraz posucha... Coraz Nas mniej tutaj. I mnie skrzydła opadają w kwestii blogowania, Gosiu. A serduszko mnie urzekło. Jest śliczne :-)
    Ciekawa jestem zwłaszcza tego wielkanocnego haftu. Poczekam :-))
    Serdeczności ślę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w zupełności, co do "popularności" blogów. Ja swojego bloga traktuję trochę jak pamiętnik, dokumentowanie moich robótkowych poczynań. Miło jednak wiedzieć, że są osoby, które są tym zainteresowane. Dziękuję zatem wszystkim odwiedzającym i komentującym:)

      Usuń
  3. Gosiu hafcik uroczy, ślicznie się prezentuje w tej dekoracji, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem szczerze że zaglądający do mnie inspirują mnie do tworzenia a jest ich coraz mniej. Twoje serduszko urocze jest. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Zostaw swój komentarz,
będzie mi bardzo miło...

Dziękuję !
Copyright © Lubię... , Blogger