poniedziałek, 24 grudnia 2018

Gałgankowe bombki - wersja exclusive

Chciałam pokazać jeszcze przed świętami wszystkie tegoroczne bombki, jakie zrobiłam, ale jakoś nie wyrabiam...
Dzisiaj bombki gałgankowe, w wersji nieco odmiennej niż poprzednie. Określiłam je jako "exclusive" z racji zastosowania bardziej eleganckich szmatek. Więcej też jest tu dodatków biżuteryjnych. Wyszło tak:

 Bombka dla mojej siostry Jasmin, z jej mniejszą wersją
Biały komplet
 Bombka dla drugiej siostry
A ta specjalna, bo dla kibica WISŁY KRAKÓW, z białą gwiazdą


 Pozdrawiam świątecznie :)


3 komentarze:

  1. Radosnego świętowania🎄!!!
    Wiem, że się powtarzam, ale co poradzę na to, że zawsze jestem zachwycona Twoimi pracami. Określenie galgankowych bombek nie pasuje mi do tych cudow😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Que preciosos adornos!!
    FELIZ NAVIDAD!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. eleganckie :D .. faktycznie, gałgankowe - mało tu pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń