niedziela, 13 października 2019

Jesienne dekoracje

Jako przerywnik między dekupażowaniem zrobiłam sobie dwie małe gałgankowe dynie. Technika wykorzystana już była przeze mnie do wykonania bombek i pisanek. Uwielbiam ją - można w ten sposób ozdabiać każdą dowolną styropianową formę. Tak oto stworzyłam sobie jesienną kompozycję na stół.
Mieszkam bardzo blisko pięknego lasu; mam go prawie za płotem. Tu też natura stworzyła cudowną jesienną scenografię. 

Główny bohater spaceru
A do tego takie "wisienki na torcie"

Fantastyczny dzień był dzisiaj i takie też zapowiadają się najbliższe dni. 
Czego Wam wszystkim życzę dziękując za odwiedziny...



3 komentarze:

  1. Preciosas tus calabazas para decorar. Que bonito es el paisaje de Otoño, me encantan esas fotos!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te dynie zrobiłaś:))wiesz,że ja mam podobny las u siebie:)też jest taka droga co się rozwidla:)jakbyś była w moim lesie:)))ja byłam dzisiaj:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowe dynie . Ja zrobiłam sobie betonową dynię. Będzie mi długo służyła :-).

    OdpowiedzUsuń