poniedziałek, 7 października 2019

Pudełko na kredki

Dzisiaj kolejne zdekupażowane pudełko, tym razem na kredki dla małego chłopca. Skoro na kredki, chciałam, aby było bardzo kolorowe. 
Znalazłam w necie bardzo piękne ilustracje klaunów, wybrałam jedno z nich i to ono stało się inspiracją do całej reszty. Pudełko pomalowałam grafitową bejcą, dodałam deseń w kolorowe romby, mocno je przetarłam, żeby uzyskać trochę starości. Całość dopełniają okucia i uchwyt, który ma ułatwiać małemu chłopcu wysuwanie wieczka pudełka.
Wyszło bardzo kolorowo i wesoło!


Jak widać na razie tylko pudełka mam na warsztacie, choć tak bardzo tęsknię za haftowaniem. A tu ciągle czasu brak na osobiste robótkowe przyjemności...

Pozdrawiam bardzo serdecznie i niezmiernie mnie cieszy, że tu ktoś czasem zagląda. Dziękuję :)


5 komentarzy:

  1. Pudełeczko jest naprawdę piękne, motyw bardzo mi sie podoba..ile trzeba się napracować by takie cacko stworzyć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu kolejne cudeńko, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te całe pudełko. Ilustracja super a boki w kolorowe romby są świetne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń