wtorek, 12 stycznia 2021

Kura do karmienia

Za około miesiąc spodziewam się narodzin wnuczki :) Przygotowania idą pełną parą. Młodzi rodzice, zwłaszcza przyszła mama gromadzi wszystkie niezbędne akcesoria. Czego to teraz nie wymyślą....

Na przykład kura do karmienia, czyli poduszeczka poprawiająca komfort karmienia dzidziusia, znana pewnie większości. Pomysł fajny, jest nietrudna w uszyciu, resztek różnych materiałów w domu wiele. Więc czemu nie wykonać jej samej?




                                           Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie :)
 

5 komentarzy:

  1. Super ta kura, trochę zadziorna, a może ciekawska, z zadartym łebkiem. Życzę radości i wszystkiego dobrego dla przyszłej mamy i wnusi. Moja bedzie miała roczek, za tydzień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kura i ładna i praktyczna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu gratuluję przyszłej babci. Pewnie cała wyprawka już gotowa Babcia wpadła w wir szycia , haftowania i innych przygotowań. .Jak ten czas leci , ja mam już troje wnucząt 13 letnią Julcię, 7 letniego Tymka i 4 letniego Maksa.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję i Tobie trójki wnucząt gratuluję :)Jak czas leci tylko po wieku dzieci i wnuków teraz widać. Założę się, Wiesiu, że dalej młoda duchem i sercem jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kura pomysłowa i zabawna :-)))
    Wyszła świetnie. Nie znałam, nie wiedziałam o takim elemencie wyprawki!
    Czyli wyczekujesz cudownego wydarzenia w życiu. Zostać Babcią to jest cudna sprawa i nie lada wyzwanie na kilka pierwszych latek :-))
    Radości moc przed Tobą.
    Ściskam serdecznie :-))

    OdpowiedzUsuń