środa, 28 grudnia 2022

Bombkowy mix

Witam w przerwie świątecznej. Mam nadzieję, że ciągle pozostajecie w tym świątecznym nastroju. Dlatego chciałam Wam pokazać swoje ostatnie prace, a dokładnie dekupażowe bombki. Przed świętami nie udało mi się to z przyczyn najpierw technicznych, potem czasowych. 

Późno zabrałam się do pracy, więc wiele ozdób nie zdołałam w tym roku zrobić. Ale dziś zaprezentuję ich pierwszą część.

Na wszystkich pokazanych bombkach wykorzystałam motywy serwetkowe. Dodatki zaś to wycinanki tekturowe, akrylowe odciski z foremek, ozdobną pasmanterię oraz brokat, który w tej dziennej scenerii nie jest jednak widoczny.

Anioł i Trzej Królowie w delikatnym złocie


Zima


Z gwiazdą betlejemską

Koronkowa

Życzę nieustająco miłych chwil w bożonarodzeniowym czasie i wszystkiego dobrego :)

2 komentarze:

  1. Sliczne bombki:) Dla mnie zima wygrywa w tym zestawieniu.. Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosia czekałam na bombki i zaglądałam , nie chciałam przegapić, śliczne bombki , takie iskrzące srebrem, śniegowe.
    Jeśli nie chcesz być anonimowa, to gdy pokaże się komunikat zaloguj się w google to to zrób i wtedy będzie dobrze

    OdpowiedzUsuń