piątek, 30 grudnia 2022

Sopelki i serduszka na choinkę

Dzisiaj kolejna porcja moich tegorocznych ozdób choinkowych.

Sopelki ozdobiłam motywami klejnotów z papieru dekupażowego, w środku których dokleiłam błyszczące biżuteryjne kamyczki. Boczki okleiłam akrylowymi sznureczkami oraz błyszczącą taśmą. Tył pomalowałam farbami metalicznymi.




Serduszka z kolei pomalowałam przepięknymi metalicznymi farbkami w pastelowych kolorach i ozdobiłam akrylową koronką oraz biżuteryjnymi dodatkami. Delikatnie posypałam je brokatem, więc pięknie błyszczą na choince.



Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego czasu :)

3 komentarze:

  1. O jacie!!! uczta dla oczu , wszystkie przepiękne a zwłaszcza pomysł z biżuterią.Szczęśliwego Nowego Roku, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu jak zawsze same wspaniałości u Ciebie, sopelki cudne a serduszka po prostu koronkowa robota bardzo mi się podobają, pozdrawiam i wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycona Twoją kreatywnością. Oglądam i podziwiam dopiero teraz, bo całe Święta przechorowałam na covid... To były pierwsze Święta bez wigilijnej wieczerzy i w nieciekawym nastroju. Ale choinkę ustroiłam jak zawsze, między innymi w Twoje cudne bombki z babeczkami ;-))

    OdpowiedzUsuń