czwartek, 14 września 2023

Damskie atrybuty ze wstążeczką


Witam serdecznie po wakacjach. Było u mnie ostatnio wiejsko i sielsko, więc teraz nieco zmiana klimatu.
Tym razem wracam do tego, co lubię najbardziej, a jest bardzo kobiece, zwłaszcza takie "z epoki", czyli damskich atrybutów, w których wykorzystałam haft krzyżykowy oraz wstążeczkowy.
Hafty te zaczęłam wyszywać ładnych kilka lat temu. O ile krzyżyki poszły dość szybko, o tyle z elementami wstążeczkowymi było gorzej. Hafty są bardzo małe, zależało mi na tym, więc wyszyte na 18". W związku z tym nie mogłam dobrać wstążeczek, żeby ładnie się układały i stworzyły odpowiednio małe elementy. W końcu udało mi się kupić takie specjalne do haftu, jedwabne, cieniutkie. Hafty dokończyłam w ubiegłym roku, ale właściwie nie wiedziałam, co z nimi zrobić. W tym roku na potrzeby chwili oprawiłam je, niestety w dość przypadkowe ramki. Poniżej prezentacja  detali.




Cały zestaw jeszcze raz.

Przypomnę, że o damskich atrybutach w hafcie było też TU i TU

Dziękuję za odwiedziny i życzę w dalszym ciągu tak słonecznych dni :)

10 komentarzy:

  1. Przepiękne hafty Gosiu, super komplet. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale wyszły Ci te hafty i krzyżykowe i wstążeczkowe. Piękne obrazeczki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze z podziwem patrzę na misterność Twoich haftów krzyżykowych Gosiu, wspaniale wyglądają w połączenieniu z haftem wstążeczkowym, cudna kolekcja powstała, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ cudowności! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne hafciki:))Zdradź mi ,jeśli to nie tajemnica co robisz z tymi haftami?Masz ścianę nimi ozdobioną czy rozdajesz?Tak pytam,bo chętnie wróciła bym do haftu,ale nie mam juz na nie miejsca na ścianie,a do szuflady to mi szkoda robić:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety bardzo duża część trafia do przysłowiowej szuflady. Czasem sezonowo dekoruję nimi mieszkanie. Próbowałam niektóre sprzedać ale trudno jest o czym pewnie sama wiesz:(

      Usuń
  7. Gosia z wielka przyjemnością oglądam takie damowe hafciki, są śliczne i urocze, no i podziwiam haft wstążeczkowy oczywiście, buziaki

    OdpowiedzUsuń