Różana poduszka

Witam po dość długiej przerwie :)
Nie mam nic na swoje usprawiedliwienie. Zapewnić jednak mogę, że nie próżnowałam i coś tam w tym czasie tworzyłam. Postaram się kolejno to zaprezentować w kolejnych postach.

Chciałam Wam dziś zaprezentować poduszkę z motywem haftu tomaszowskiego. Motyw pochodzi  z ręcznika, na którym widnieje data 1939.

Do wyszycia poduszki wykorzystałam obrusik znaleziony w wiadomym sklepie, więc motyw na środku nie został wykonany przeze mnie. Wokół niego umieściłam róże odpowiednio dodając kwiaty. Spód uszyłam z materiału w czerwoną krateczkę. Poduszka powstała dla miłośniczki folkloru, właściwie osoby zawodowo się nim zajmującej, uwielbiającej kolor czerwony, stąd taki motyw.







Dziękuję za odwiedziny, mam nadzieję za miłe komentarze i pozdrawiam już całkiem jesiennie :)

3 komentarze:

  1. Przepiękna folkowa podusia, coś nas na folklor wzięło, ja uskuteczniam warsztaty.Buziki

    OdpowiedzUsuń
  2. Poduszka wyszła świetnie!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw swój komentarz,
będzie mi bardzo miło...

Dziękuję !
Copyright © Lubię... , Blogger