poniedziałek, 23 sierpnia 2010

Wiktoriańska dziewczynka

Nareszcie wracam do normalności:)
Wyjazd do Okuninki, zaraz po powrocie jubileuszowa impreza z okazji 30-to lecia Zespołu Pieśni i Tańca "Roztocze", którego bardzo długo byłam członkiem, coroczny festiwal folklorystyczny w moim mieście, w którym też staram się choć odrobinę uczestniczyć, wesele chrześnicy mojego męża, "wesele" mojej koleżanki i towarzyszące temu imprezki...ufff...dużo tego, jak na tak stosunkowo krótki czas.
Krótkie momenty na odpoczynek i codzienne obowiązki nie pozwoliły mi czynnie uczestniczyć w blogowym świecie, nie mówiąc już o jakichkolwiek robótkach.
Wczoraj jednak późnym wieczorem zebrałam się w sobie i oprawiłam obrazek dziewczynki, wcześniej pokazywanej. Haftowanie jej skończyłam jeszcze w Okunince, ale dopiero teraz przyszedł czas, aby ostatecznie wykończyć obrazek.
Skorzystałam z pomysłu Jasmin: haft podklejony ocieplinką i tekturką, którą ostatecznie przykleiłam do podkładki z cienkiej płyty MDF, oklejonej materiałem. Do ozdoby dodałam bawełnianą koronkę w kolorze lnu.


Ależ mi się ta dziewczynka podoba !

30 komentarzy:

  1. I mnie szalenie się podoba, cudowny haft:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam świadkiem powstawania tego przepięknego dzieła, Gosiu cudnie go oprawiłaś :)

    Ściskam
    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna jest ta dziewczynka! Romantyzm w całej krasie :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. padłam z wrażenia ! Jaki ten hafcik wdzięczny, piękna kolorystyka, świetne wykonanie i końcowe dopieszczenie. Naprawdę jest czym oko cieszyć. Chętnie bym to pomacała i pooglądała. Widzę, że muszę się jeszcze wiele nauczyć.

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne hafty! Bardzo podobały mi się! Chcę wyszyć obrazek. Proszę mi powiedzieć skąd wziąć schemat do tego haftu? Proszę o przesłanie e-mail morneva13@gmail.com
    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz szczęście że z Mają tej dziewczynki nie podkradłyśmy w Okunince, zakusy były. Podoba mi się oprawa, myślę że do tego obrazka pasuje idealnie. Wyszyję ją na pewno.
    Tło super. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie wiktorianskie dziewczynki to co bardzo lubie.Ta jest sliczna.Haft pokazuje jeszcze bardziej urok tych czasow.A tak w ogole im blizej swiat BN tym bardziej takie motywy chodza mi po glowie.Swieta kojarza mi sie wlasnie z takimi motywami i takim nastrojem.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny obrazek. dziewczynka przepiękna.
    I dzięki nazwie zespołu "Roztocze" zwróciłam uwagę, że mieszkamy dość blisko siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo wszystkim dziękuję.
    Aeljot, miło mi bardzo, że spotykam kogoś z lubelszczyzny...ciekawi mnie skąd?

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny obraz! I oprawa bardzo pomysłowa!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyszyłaś ten obrazek, a oprawa dopełniła całości. CUDOWNY!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest prześliczna !!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. po prostu zabrakło mi słów na określenia mego odczucia-powiem krótko "obie Panie" jesteście mistrzyniami w m a l o w a n i u igłą-Wasze obrazy są przepiękne- wykonanie perfekcyjne - tylko pozazdrościć takich umiejętności Wanda

    OdpowiedzUsuń
  14. gocha - Biłgoraj, wiec od Tomaszowa niedaleko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny obrazek, przepięknie wykonany. Oprawa i wykończenie Cuuudo!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest naprawde piekna, a perelki dodaja jej urody. Pa-Ag

    OdpowiedzUsuń
  17. PIĘKNY HAFT !!! Zauroczył mnie - Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Haft dziewczynki prześliczny i bardzo ładnie oprawiony, całość prezentuje się naprawdę niesamowicie :) Czy możesz zdradzić, gdzie można kupić taki len do haftu?
    Pozdrawiam serdecznie
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  19. Beata, ten dokładnie len jest z Ukrainy, mam znajomą, która mi przywozi płótna. Polecam, bo jest bardzo fajny a do tego stosunkowo tani.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna,taka dopracowana.Miło popatrzeć.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo dziękuję za odpowiedź :) niestety nie mam nikogo na Ukrainie, kto mógłby mnie zaopatrzyć w taki len... szkoda :(((
    Pozdrawiam cieplutko (u mnie zimno tylko 14 stopni brrr...)Beata

    OdpowiedzUsuń
  22. przecudna jest ta dziewczynka, cudowna !!! pozdrawiam, Ewa hafciarka hihihi

    OdpowiedzUsuń
  23. Troszkę haftuję, ale to co zobaczyłam - najwyższe uznanie. Wzór przepiękny, ale to dokładność i staranność wykonania zasługuje na najwyższy podziw i szacunek. Cudo!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudo haft bardzo mi się spodobał- po prostu uroczy ...pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczny wzór i piękne wykonanie! Te koraliki... podziwiam i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. A mnie otwarta buzia została.....śni mi się po nocach, szukam schematu... ale daremnie , wiec pozostaję w sferze marzeń, że kiedyś wpadnie mi w łapki i poczynię taki obrazek. Aaaaa..... zauważyłam też damy w kapeluszach...brak mi słów, aby opisać jak piękne są to dzieła sztuki xxxxxxx. Pozdrawiam Daśka

    OdpowiedzUsuń
  27. Niesamowity wzór ..... możesz zdradzić jaka to firma? chętnie go wyhaftuję :)

    pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń