poniedziałek, 1 kwietnia 2024

Święta, święta...


Już właściwie po świętach. Jeszcze jeden dzień jutro na odpoczynek i do pracy. Mam nadzieję, że święta były dla Was zdrowe, pogodne i napełniły Was nadzieją i optymizmem na nadchodzący czas.

Z Wielkanocą nieodmiennie kojarzą się jaja, które sama bardzo lubię ozdabiać. Chciałam w związku z tym pokazać kilka tegorocznych pisanek. Są to wydmuszki gęsie oraz nieco większe od nich jaja plastikowe, bardzo różne, kolorowe, bo takie chciała moja koleżanka, dla której je zrobiłam.


Jedno jajeczko kurzęcie, które zostało niedokończone z ubiegłego roku.
Te z kolei to wydmuszki gęsie z cudownymi motywami z papieru ryżowego w niebiesko - różowo - szarej kolorystyce.


Moje przygody z niesprawnym komputerem się skończyły, więc mam nadzieję, że częściej tu będę. Zapraszam zatem wkrótce na nowego posta i dziękuję wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze :)


3 komentarze:

  1. Gosia śliczne jajeczka, lubię też ozdabiać, ale nie miałam polotu, a mam pozaczynane jeszcze z tamtego roku.Te ostatnie to jak dla mnie, śliczne kolory i motywy.Nadrobiłam zaległości 3-miesięczne i podziwiałam inne prace.Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ci wyszły te wielkanocne jajeczka :). Jestem naprawdę pod ogromnym wrażeniem efektu końcowego :) Ja osobiście też uwielbiam ozdabiać różne rzeczy na Wielkanoc - wtedy bardziej czuję atmosferę zbliżających się świąt. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekałam na te Twoje jajeczka, Gosiu!
    Te ostatnie cudne!
    Pozdrawiam poświątecznie :-)

    OdpowiedzUsuń