wtorek, 9 kwietnia 2024

Wycinankowe pisanki


Chociaż dziś totalne lato na dworze ja pozostaję w wielkanocnym klimacie. Nie wszystkie bowiem prace w tym temacie pokazałam.

Dzisiaj dwie drewniane pisanki na stopce. Moje ostatnie duże drewniane pisanki, jakich już nie kupi. Żałuję bardzo, bo są genialne.

Do ozdobienia tych jaj wykorzystałam akrylowe odciski z foremki. Wyglądają dosłownie jak wycinanki, dlatego nazwałam je "wycinankowe". Jedna z pisanek jest w stylu rustykalnym - bejcowana, druga bardzo dziewczęca z racji motywów.






Dziękuję za odwiedziny i bardzo miłe słowa w komentarzach:)

3 komentarze:

  1. Przecudnej urody pisanki 🙂
    Jeszcze takich nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł z wycinankowymi jajkami, zawsze co nowe bardzo mnie interesuje, może kiedyś?Buziaki

    OdpowiedzUsuń