czwartek, 15 lipca 2010

Niespodzianka !

Dla wszystkich, które kibicowały mi przy wyszywaniu Matki Boskiej z Dzieciątkiem - NIESPODZIANKA.
Oto haft gotowy !
Poświęciłam na niego całe dwa tygodnie moich wakacji. Jak "przyssałam" się do tego haftu, to nie mogłam się od niego oderwać. W domu tylko niezbędne obowiązki wypełniałam, tzn. gotowanie, coby domownicy nie padli z głodu, pranie, sprzątanie, ale w takim niezbędnym zakresie. Teraz chyba mąż odetchnie z ulgą, ale też i ja mam spokojną głowę, że się na czas wyrobiłam :)
Tutaj nieco bliżej, mam nadzieję, że widać srebrne detale (nie było ich we wzorze, ale dodałam delikatnie srebrną nitkę na aureolce i szacie Maryi).

Miłego dnia życzę !

52 komentarze:

  1. Przepiękna praca.Chylę czoło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny haft.Srebrna niteczka jeszcze bardziej podkreśliła jego urok.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. robi wrażenie i do tego robione na lnie?! Cudność!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale to cudne :)))) Proszę o schemat, bardzo proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. brak mi słów na wyrażenie zachwytu....i tylko dwa tygodnie? ja nie wiem ile czasu by mi to zabrało gdybym się zdecydowała-nigdy w życiu by mi się nie udało....p i ę k n a ... Wanda

    OdpowiedzUsuń
  6. Warto było poświęcić czas, bo wyszedł przepiękny haft. Podziwiam za tak szybkie tempo wyszywania i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Gosiu,a to niespodzianka-wyhaftowałaś ten obrazek z prędkością światła! Rzeczywiście chyba przyssałaś się do niego;-) Wielkie brawa dla Ciebie-obrazek przepiękny,bardzo mi się podoba.Serdecznie Cię pozdrawiam,Maja

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu piękny , mam wrażenie że to szkic rysowany ołówkiem, srebrna nitka to strzał w dziesiątkę.Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna ta Matka Boska,tyle w Niej spokoju i ciepła.Pewnie przy takim wysiłku i Tobie ten spokój jest potrzebny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka piekna i delikatna. Zapiera dech w piersiach. Ag

    OdpowiedzUsuń
  11. Szybciutko się uwinęłaś! Piękny motyw, Maryja ma tak niebiańsko spokojną twarz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Skoro wam się spodobał ten obraz to myślę, ze parze młodych się spodoba...jeszcze jak oprawię...Dziękuję wam wszystkim za komentarze :)
    Reala, na jaki adres wysłać schemat ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten haft jest nieziemski - słów brakuje...Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiekny haft, ja jestem pod wrazeniem.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak może sie nie podobać ,.SLICZNY podglądam i podziwiam . I jak można to też poproszę o wzór. viola687 z kaiem. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekny i delikatny. Nie spotkalam do tej pory tak subtelnego portretu matki z dzieckiem. Jest zachwycajacy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze raz bardzo dziękuję za komentarze:)
    Dziewczyny, które prosiły o schemat proszę o adres!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przecudnej urody. Prezent będzie wyjątkowy, elegancki, przepiękny. Super, że udało Ci się skończyć.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspanialy, efektowny obraz! To bedzie napewno najpiekniejszy prezent jaki Mlodzi otrzymaja!

    OdpowiedzUsuń
  20. Tez bym chciala schemat....Prosze.
    agnicy@yahoo.gr
    Pa-Ag

    OdpowiedzUsuń
  21. Haft jest przepiękny. Obdarowanym na pewno się spodobał. Cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny,mam ten wzór ale w kolorach,a te szarości,,same oczarowują,czy mogłaby pani przesłać mi paletę barw? z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny haft!!!:)
    jeżeli można to poproszę o schemat eka7@wp.pl
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sanie i dziewczynki piękne ale to jest dzieło sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny motyw i bardzo staranne wykonanie.
    Miłej soboty.

    OdpowiedzUsuń
  26. też, bardzo chciałabym ten schemat mój email : aneta38200@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczny,jestem pod wielkim wrażeniem.Taki staranny i delikatny.Jeśli można to bardzo proszę o wzór do tego obrazka.Pozdrawiam dorotanes@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny!!! Jeżeli można proszę o przesłanie wzoru na adres nataliadz@tlen.pl

    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Przyłączam się do zachwytów ... do próśb o schemat nie śmiem...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeżeli to nie problem, proszę o przesłanie wzoru na adres julia.kolos@ukr.net
    Z góry serdecznie dziękuje
    Дякую за розуміння!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Witaj Gosiu!
    Jestem zachwycoma Twoimi pracami. Są przepiękne. Matka Boska jest cudowna, pełna uroku.
    Szukałam takiego wzoru, by zrobić prezent mojej Chrześnicy. Gosiu jeżeli to możliwe bardzo proszę Cię o schemacik, będę bardzo wdzięczna. Mój adresik mariolek0@o2.pl
    Dziękuję ;o)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękny ten haft! Wprost oniemiałam z zachwytu! Pięknie wyglądałaby ta Matka Boska w mojej sypialni. Czy mogę się uśmiechnąć o wzór? Mój adres andziaszp@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudeńko! Jeśli można prosić, to bardzo proszę o wzór
    zosia713@gmail.com.
    Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeśli można, to proszę serdecznie o przesłanie wzoru na adres: sasetunia@wp.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. witam bardzo serdecznie, praca prześliczna,
    jeśli można to bardzo proszę o przesłanie mi wzoru na adres wojtek.kulenty@gmail.com
    z góry dziękuję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Praca niesamowita :) szczerze podziwiam za wysiłek w nią włożony czy mogę prosić o schemat ? Będę bardzo wdzięczna paulina93lis@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Super praca! Podziwiam za talent i trud włożony w wykonanie tej pracy. Niestety, nie będę oryginalna i bardzo proszę o wzór. mirams65@gmail.com
    Życzę wielu udanych prac w 2015 roku.

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam!
    Matka Boska przepiękna.Czy mogę prosić o wzór z paletą barw.Chciałabym go podarować chrześniakowi z okazji I Komunii.Adres: nowak.janusz2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. i z góry bardzo dziękuję.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepiękna. Równiez poproszę o schemat z paleta barw . dziekuję
    iwonna73@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. śliczności... Mogłabym także prosić o schemacik z numerkami muliny?... Wszystko co wyhaftowałam poszło na prezenty a chcę w końcu coś dla siebie.. i to jest właśnie to :)
    Agunia222s@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Pani Gosiu gratuluję, jestem pod ogromnym wrażeniem. Bardzo proszę o schemat, pozdrawiam. ewagref@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo piękny obraz. Czy mogę również prosić o schemat bo nie doszukałam się nigdzie w swoich gazetkach. Mój e-mail anetpat@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. :) Poproszę także o schemat Matki Boskiej. Mój mail :
    metalmasz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. ślicznie wyszło! Mogłabym również poprosić o schemat? mój e-mail to: eveee33@wp.pl
    Z góry dziękuję i jeszcze raz gratuluję!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Poproszę o schemat i palete barw na meila pawelczochara@interia.pl
    Z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam, piękny haft. Czy mogę prosić o schemat? Mój mail bmka6@wp.pl Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Prosze o wzór na maila dominika83@op.pl. Z góry dziękuje:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Coś pięknego, bardzo prosiłabym o schemat:mój mail amanda177@wp.pl Z góry dziękuję. Próbowałam znaleźć bo gdzieś na Internecie jednakże nie dałam rady. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń