niedziela, 13 kwietnia 2014

Bratki

Bardzo dziękuję za wszystkie bardzo miłe słowa. Cieszę się, że moje pisanki się podobają i jeszcze nie znudziłam was.
Dzisiaj wracam do kolorów. Takie chyba podobają się jednak najbardziej. "Pisanki maja być we wściekłych kolorach !" - takie słowa od koleżanek usłyszałam, kiedy pokazałam pisanki z poprzedniego posta. 
Skoro kolory, to bratki - chyba jedne z najbardziej kolorowych kwiatków.

ten sam motyw bratków w wersji tła białego i czarnego...
bratkowe pieguski...

 Pozdrawiam i do zobaczenia wkrótce. Jeszcze mam coś do pokazania !



10 komentarzy:

  1. Świetne!
    Nie potrafię zapanować nad kropeczkami albo mi wychodzą albo nie..

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, co roku obiecuję sobie takie kupić i co roku Wielkanoc mnie zaskakuje :), ale piękne robisz te jajka :), pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bratki świetnie się prezentują. Bardzo ładne jajeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są bratki ! Te na czarnym tle to trochę jak zabłąkana czarna owieczka wśród białych ;). Urzekają swoją odmiennością.
    Ja jednak nie zgadzam się, że pisanki mają być wściekle kolorowe. Takie delikatne też mają swoich zwolenników. Ja sama miałabym duży dylemat, które wybrać...;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj, Twoje jajka z tymi cudownymi bratkami są , urocze. Zapraszam do obejrzenia moich wykonanych inną techniką, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesliczne jaja.Wogole bratki w Twoim wykonaniu Gosiu zawsze sa piekne,Mi udalo sie kiedys wylosowac u Ciebie Candy z haftowanymi bratkami.Wciaz cisza moje oko.Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te jajeczka,no rzeczywiście kolorowe jajeczka dodają uroku zewnętrznego Wielkanocy.Ślicznie błyszczą się Twoje pisanki,jakiego lakieru używasz ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja także bardzo lubię bratki.
    Na pisankach wyglądają cudownie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Son todos preciosos!!! me encantan, besos

    OdpowiedzUsuń