poniedziałek, 21 lipca 2014

Dla Julci

Pisałam, że bardzo lubię robić prace dla dzieci? A dla dziewczynek szczególnie? Na pewno! Kiedy pojawiło się zamówienie na skrzyneczkę na szóste urodziny Julci, kolejny raz bardzo się ucieszyłam. No i jeszcze ten słodki motyw dziewczynki... ! Już raz go wykorzystywałam na skrzyneczce, więc musiałam wymyślić trochę coś innego. Musiał też oczywiście znaleźć się kolor różowy.
W środku zrobiłam pele mele (wg pomysłu JASMIN) - Julcia będzie mogła tu przypinać spineczki, zawiesić kolczyki czy może włożyć jakieś fajne zdjęcie.
Dziękuję, że mimo bardzo gorących dni zaglądacie tu do mnie i zostawiacie komentarze. Jest mi z tego powodu bardzo miło :) 
Pozdrawiam serdecznie!



12 komentarzy:

  1. Skrzyneczka wyszła przepięknie,pierwszy raz widzę pelemele w takim miejscu,Julcia na pewno będzie zachwycona takim kuferkiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie wyszła Ci ta skrzynka:) pomysł na wypukłe kwiatuszki bardzo daje uroku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna skrzyneczka, idealna dla dziewczynki, będzie miała ogromną frajdę z użytkowania tego cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Me encanta!!! que bonito joyero, besos

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna i bardzo dziewczęca

    OdpowiedzUsuń
  6. çok sevimli ve harika görünüyor.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna wyczarowana przez Ciebie cudna skrzynka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna urocza i dziewczęca :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. No przesłodko :) Śliczna skrzynia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna skrzyneczka, dopracowane detale, a pele mele dodają przytulności. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Seus trabalhos são delicados e lindos.

    beijinhos,

    Lígia

    OdpowiedzUsuń