niedziela, 29 listopada 2015

Wiktoriańskie bombki

Sezon bombkowy 2015 uważam za otwarty! 
Zaczęłam go od bombek, które od co najmniej dwóch lat miałam zamiar zrobić - wzór wydrukowany, część nici wybrana... Jak zwykle zabrakło czasu. Dlatego ten sezon zaczęłam właśnie od nich. Przepiękne wiktoriańskie hafty, do tego tkaniny w misterne świąteczne motywy, ozdobne pasmanterie i biżuteryjne dodatki - wszystko na styropianowych bombkach 12cm. Pokochałam je całym sercem, bo to moje ulubione klimaty. Wraz z wyszytą kiedyś świąteczną skarpetą będą stanowić doskonały wiktoriański komplet.






 Pozdrawiam i świątecznej weny życzę! Z wielką przyjemnością obejrzę wasze prace :)

22 komentarze:

  1. Какая красота! Роскошные шары!

    OdpowiedzUsuń
  2. Your ornaments are amazingly wonderful ♥♥♥
    Greetings

    OdpowiedzUsuń
  3. PRZEPIEKNE!!! Prawdziwe arcydziela:) Pozdrawiam i czekam na wiecej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko! Przepiękne! Pełne przepychu i zapachu aksamitu i wszystkiego co się kojarzy z królową Wiktorią, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ! Ty w tym roku wykańczałaś, a ja dopiero zebrałam nic, płótno i może w tym roku wyhaftuję. Och ten brak czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno tak pięknych bombek nie widziałam! Przepiękne! A nie zrobiłabyś post o tych bombkach, ale krok po kroku? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ piękne! Dopracowane w każdym calu, możesz być z nich dumna.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa propozycja. Podziwiam perfekcyjne wykonanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosia przepiękne, cudne !!!!!!!! i już się w nich zakochałam.Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz dar tworzenia pięknych rzeczy. Nie przerywaj. Twórz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawde piekne i precyzyjnie wykonane. Jak to mowia z miloscia i kobieca finezja, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. PRZEPIĘKNE:))cóż dodać więcej:)zapierają dech:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gosiu bombeczki urocze i jak zawsze u Ciebie wykonane precyzyjnie.Przesyłam uściski

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne bombki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne!!! Jestem od dzisiaj Twoją wielką fanką. Wspaniałe prace! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń