środa, 9 sierpnia 2017

Dla chłopca

Dzisiaj dwie skrzyneczki, które zrobiłam dla chłopców. Nieco trudniejszy temat niż skrzyneczki dla dziewczynek, ale i takie wyzwania się pojawiają. Mam nadzieję, że im sprostałam.
Pierwsza, w postaci książki, powstała na okoliczność chrztu Antosia. Motyw z papieru scrapowego, który już kiedyś wykorzystałam. Bardzo go lubię i ucieszyłam się, że znowu mogłam go wykorzystać. W środku umieściłam metryczkę, którą mogą wypełnić sami rodzice.

Druga, nieco większa skrzynka, powstała z okazji I Komunii Św. Kuby. Tu miałam nie lada problem co i jak umieścić, żeby nie przesłodzić, nie przesadzić... w końcu to skrzynka dla młodego mężczyzny... Ostatecznie wyszło tak. 


Dziękuję, że mimo wakacji zaglądacie do mnie i pozostawiacie tak miłe słowa. Pozdrawiam znowu dziś bardzo słonecznie i gorąco :)

4 komentarze:

  1. มาเด้ เป็นอย่างไร? เป็นส่วนประกอบของสารสกัดที่ได้จากธรรมชาติมีทั้งยังวิตามินรวม แร่ เอนเหล้าองุ่นแล้วก็เชลล์บรรเทา
    มีอีกทั้งพลาสเซนต้าแล้วก็คอลลาเจนโดนสารทั้งหมดจำเป็นที่จะต้องผ่านกระบวนการตระเตรียมสูตรยาแบบ(Homeopathy)
    เป็นศาสตร์การบำบัดที่มีต้นกำเนิดมาจาก สหพันธ์สาธารณรัฐเยอรมนี โดยกานศึกษาค้นพบของหมอ ซามุเอลฮาเนมัน แก่มากยิ่งกว่า 200
    ปีโดยมีวิธีการบรรเทาว่า (ใช้สิ่งที่คล้ายคลึงกันมารักษาสิ่งที่คล้ายคลึงกัน) หรือการนำเอาสารที่เป็นต้นเหตุของอาการนั้นๆ

    มาเด้
    มาเด้ หน้าใส
    ฉีดมาเด้ ที่ไหนดี

    OdpowiedzUsuń