czwartek, 11 stycznia 2018

Zima

Wszystkiego dobrego w NOWYM ROKU !

W tym roku zimy ani ani, coś tam przypadkiem kiedyś spadło śniegu. Teraz szaro, buro, nieprzyjemnie... Nie żebym tęskniła, ale tak przypadkiem powstała praca, zimowa właśnie, z tych "w nie moim stylu" :)
Odwiedzając czasem wiadomo jakie sklepy, lubię znaleźć jakieś robótkowe "skarby". Trafił się raz zestaw do wyszywania wełną o zimowej tematyce. Nigdy czegoś takiego nie próbowałam, więc czemu nie? Tym bardziej, że czasem muszę zająć ręce czymś mało skomplikowanym (haft krzyżykowy wymaga jednak więcej uwagi i skupienia). No to jest efekt - dom w zimowej scenerii. Co z nim dalej zrobić nie wiem, ale pokazuję jako ciekawostkę...

Pozdrawiam serdecznie :)

12 komentarzy:

  1. Domek prezentuje się pięknie.Warto go wyeksponować. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym z niego zrobiła poszewkę na poduszkę świąteczną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie wygląda ten domek. Na pewno hafcik można wykorzystać. Wszystko zależy od jego wielkości. Można go wykorzystać do ozdobienia np. wieka pudełka na drobiazgi, torby na zakupy itp.
    U nas też raczej przedwiosennie niż zimowo. Marzy mi się zima ze skrzypiącym pod nogami śniegiem, ze słońcem i mrozem. Kupiłam 2 lata temu wnukom sanki i chyba znowu przeleżą na strychu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny!!! Lubię takie zimowe klimaty. Działają na mnie kojąco, rzekłabym terapeutycznie:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, longstitch od dawna mi sie marzy, ale nie trafilam jeszcze nigdy na niego w sklepie stacjonarnym, ani w Pl ani w Brazylii, ani w US ani w Nl. Szczesciara z Ciebie, a efekt super😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajna Twoja zima. Ciekawy zestaw sama bym spróbowała. Ja nigdy nie trafiłam na robótkowe zestawy.Chyba tutaj mało osób zajmuje się haftem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za komentarze i podpowiedzi co z tą zimą zrobić. Chyba pomyślę nad poduchą, bo małe to to nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak jak dziewczyny pisały bardzo klimatyczny obrazek,z tych które wprowadzają błogostan, poducha może być piękna.Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny zimowy obrazek. Też bym chętnie spróbowała takiego zestawu. Może jakaś poduszka powstanie...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczęka mi opadła...TO CO STWORZYŁAŚ TO BAJKA !

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń